TheGamingGirls

Alla inlägg den 7 december 2014

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 19:12

OKEJ.. detta blev då min Kalle Anka bild.. asså jag blev nöj för det är svårt att rita på dator. Men endå tycker jag att den e fett ful  

men ja.. här är den:

  HAHAHAHAH, men ja.. det är den iaf. Jag kommer att lägga upp lite sånna här bilder då och då tror jag när jag ahr tråk.. men hoppas ni tycker att der är en kul grej;) KRAMAR FRÅN

//Alina

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 18:45

Jag har tråkigare än nånsin just nu, så jag tänkte andvända mej utav paint och rita ngt där. Så det skulle vara bra ifall nån kommenterade vad de tycker att jag ska rita:) hoppas att ni kommer tycka den e fin.... hehe:O

//Alina

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 18:37

Jaa jag vill bara visa en liten redigering jag gjorde......

 

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 15:11

NU är vi klubblösa... och det är inte så kul. Är det ngn där ute som har en rolig och aktiv klubb vi kanske kan få vara med i??:) KRAM

//Alla

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 14:54

NU känner vi att det skulle passa bra att ha en fanträff på sso!

Vi kommer att vara vid Moorland i paddocken vid stallflickan Jenny. Denna kommer att vara med Alina och My, men sen kanske Elvira kommer in oxå.

Och vi tänkte, vi kan ha en picknick! vi har ett bra ställe som man kan ha 2 korgar vid så det kan ju vara smart;) så det blir ju super! hoppas att ni kommer att komma-(server 2, klockan 3-halv)

PUSSAR OCH KRAMAR

//MY och ALINA

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 14:15

Ja då är den väl känta serien här!!

 


"Allt började med att skötarna till Dreamkiss kom och tittade lite på hans kolik, jag däremot bara stod och tittade på honom och kunde inte röra en muskel, fattar ni? jag! som var hans ägare grät inte av att han bara hade några/någon dagar kvar att leva!"


 


"Plötsligt kom Alina förbi."

- Hur är det?

- Hemskt, jag fattar inte att han kommer och försvinna!! sa jag med mörk och hes röst

- Jag förstår att du är deppig, men om du vill kan du få testa några av våra hästar

- Mm svarade jag


 


"på morgonen nästa dag så stod jag i köket och skalade morötter."

- Pappa, har Dreamkiss... du vet, sa jag medans min ton började bli mörkare

- Inte än stumpan... du kanske kan gå ut och titta till honom innan du går.

- ok, detta är sista moroten sedan går jag till Elvira och Alina, sa jag medans jag rusade förfullt med att skala den sista moroten.



"När jag kom så stod redan Alina och Elvira där och ropade på mig"

- Hej! sa Alina förtjust!

- Hej, sa jag och gav ett varmt leende!

- Så... mår Dreamkiss... bra?, frågade Elvira

- Ja... inte än... du vet, sa jag för att svara på hennes fråga 

- Men du ska få träffa nån, sa Alina spänningsfullt



    


- Badaam! sa Elvira och Alina i kör!

- detta är Daydream och hon längtar efter en ny ryttare!

-......Wow...jag kan inte få fram någon ord, sa jag stumt

- vad väntar du på testa henne, sa Elvira spännings fullt!


 


- Hon är som gjord för dig!!, sa Alina

- jag.....jag kan inte, snyftade jag

- Joo, sa Elvira du klarar det! testa trava!


 


Jag började med och skritta och lät Daydream ta mig vart hon ville, hennes steg var så mjuka!...


 


Men plötsligt började hon galoppera iväg med mig!

- MY!, skrek Elvira

- DET ÄR OK! VI RIDER EFTER DIG!, skrek Alina medans hon hoppade upp på sin häst och skänklade iväg honom


 


Dock tog Daydreám det lungt i skogen

- Det är ok Daydream, kan du skutsa hem mig nu?

daydream frustade!

Hon ledde mig till någon slags kojja ute i skogen.


 


-Wow, vilket ställe, sa jag förtjust för mig själv

jag gick fram till en bokhylla och såg en teckning av en häst som var underbart vacker och en ryttare som hade ett pris i handen


  


Sedan kom någon bakom mig och sa

- hej

jag hoppade till men det var bara Elvira och Alina

de såg mig hålla i teckningen och sirrade på den till dem sa

-... vi vet vem det är...










Puss och Kram Allihopa hoppas ni tycker den var spännande än så länge!


Av TheGaming Girls - 7 december 2014 14:00

Berättelsen kommer att vara klar runt kvart över 2, så det blir riktigt najs. Vi jobbar så mycket vi kan men just nu så har jag inte så mycket att göra.. Så jag vet inte rinktigt. Jag hade lite ideer om lixom nya ideer till bloggen och så. Men här kommer en:


lUppdragsvloggen:

Bild nr 1 på dagen: Här tänkte jag att vi kan lägga upp en bild med de uppdrag vi har den dagen så kan ni sedan rösta fram i kommentarerna vilken ni helst skulle vilja "ha hjälp med" eller vad man kan säga.

Bild nr 2 på dagen: NU när ni har röstat fram ett uppdrag så kan vi ta bilder om vad vi gör och hur vi gör det. Sen säger vi lixom under bilden avr det är och hur man ska göra det dåååå:)

Bild nr 3 på dagen: Sen lägger vi upp den bilden så har ni fårr kanske hjälp på direktet eller kommer ha hjälp senare i framtiden!:)


Detta tycker jag var en jätet rolig ide!:) och det bli oxå kul!

Jag hoppas att iallafall en utav oss kommer att göra detta en gång i månaden ungefär (Kanske mera) (eller mindre) men det kommer att bli kul med en till sak som blir standard en gång i månaden!:D KRAM PÅ ER ALLA<3

//Alina


 


Av TheGaming Girls - 7 december 2014 13:43

Hej hej! nu är det så att vi håller på med avsnittet och skriver lite om det å så:) så det är ute väldigt snart. Jo med denna serie är det så att det är bilder som vi har skrivit vid så att det är som men serietidning typ. Den handlar om My (inte då my i starstable på bloggen utan en annan men vi heter samma saker som på sso) men iaf, My, henes häst har blivit sjuk och hon har väldigt svårt att klara av det. Vänner försöker hjälpa men ingenting kan ta bort sorgen med ord.

//Alla

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards