TheGamingGirls

Alla inlägg den 12 december 2014

Av TheGaming Girls - 12 december 2014 23:23

Jo, jag hade tänkt att lägga upp ngn Målning imorn igen, i samband med Babblet. Iaf så kan ni skriva vad ni skulle vilja se att jag målar, så kan jag ha en bra ide tills jag lägger upp det:) för jag e usel på att komma upp med ideer;) men ja, det är jätte sent nu och jag är jätte trött.. och ska förmodligen forstätta vara uppe;) så ja, KRAM PÅ ER
//Alina

Av TheGaming Girls - 12 december 2014 18:19

Somsagt så skulle det komma lite uppdateringar från denna lite då och då, så ni kommer att få en nu!!:)

  Haha, här har ni nåt till JUL;) jag hoppas att ni gillar den och så;) men över till lite babbel.

#Alinas babbel hörna:

  Jo, på Sso idag skå kunde jag inte göra så mycket.. och dessutom när jag skulle göra juluppdragen hos Rådsmannen så var det såå tråkigt. Jag skulle typ till Steves Gårt, Härssportcentret, Valendale, Firgrove och nån till som jag inte kommer ihåg. Men jag orkade typ inte göra nån av de:D HAHA, nej men de va jätte jobbigt.

Jag känner iaf att det blir bra att byta ut Målar saken till detta, för då håller vi oss mer till Starstable ämnet.. men jag hoppas att ni tycker att den e bra. OCH så kommer ju Tusen Gånger Om idag! (del 2), o de ska bli jätte kul att göra;) KRAM

//Alina

#typ inget babbel i denna men de va lite blandat med allt möjligt;)  

Av TheGaming Girls - 12 december 2014 17:17

ÄNTLIGEN SÅ KOMMER DEN!

Idag ska vi försöak ta kort till nästa del av Tusen Gånger Om. Det har tagit sin lilla tid att faktiskt hitta nån dag som alla kan vara med. Men äntligen så har vi hittat det idag! Det kommer vara så kul att spela in och vi kommer informera ifall ngn av er skulle kunna vara statister;) men jag hoppas att ni är lika exalterade som vi!:D PUSS OCH KRAM

//Alla

Av TheGaming Girls - 12 december 2014 15:56

   Okej, här är uppdraget Ute på Smuggling.


  Jag rider in mot Labyrinten, och på den "lånag" vägen mot Smuggelgrottan.


  Nu är jag här och ska prata med väggen;) som säger att jag då ska gå in och prata med en utav smugglarna i grottan.


  Så, nu ska jag prata med smugglaren med ett ben som vill att jag ska fånga 3 sjökort i labyrintkusten.




Nu är jag här och ska ta mina sjökort. Sen när jag har gjort de tar jag dom tillbaka till Klaus.


  Nu när jag e hos Klaus så ska jag ta kortet till Sjömannen.


  Han är uppe vid Fyren och vill sen att man ska säga till kapten att skeppet är klart för avgång;)


  Och nu när man pratat med kapten och han är glad så är det klart! (Och man fick ett träns oxå;)



Men det var allt för denna uppdragsvlogg! Jag fick ett nytt uppdrag hos Ewa nu, men nästa uppdragsvlogg kommer kasnke imorgon;) så ni får jätte gärna säga vad ni tycker om detta och ifall det var en bra ide att börja med det. Även så kommer lite Alinas Babbel Hörna som jag hade tänkt att prova istället för Alinas Målar Place. Men det kommer ju somsagt bilder lite ibland för er som inte visste de sen tidegare;D hoppas att ni har det bra!

KRAMAR FRÅN
//Alina





Av TheGaming Girls - 12 december 2014 15:48

Asså skulle ni tycka de va bättre att jag väljer ut vilket uppdrag jag ska göra?? jag tror att det skulle funka bättre, men vad tycker ni? jag tror att jag kommer göra det idag och jag väljer att göra Smuggelgrottan saken:) men säg till ifall ni vill istället:) KRAM
//Alina

Av TheGaming Girls - 12 december 2014 15:15

Okej, här är mina uppdrag. Asså jag har typ ingenting att göra för jag har tre ryktesuppdrag och två jag kan göra nu. Men jag tror att jag kommer att kunna göra en utav uppdragen på rykte idag ifall jag kommer då, levla upp i rykte.. men iaf, hr är de!


Ute på smuggling-smuggelgrottan, Gylleneåsarna

Kanske vita kulur ändå?-Rådsmannen, Silvergladebyn (jul uppdrag)


Som i det nya inlägget så väljer jag just idag så får ni somsagt säga ifall ni vill ändra på det och låta er välja isället, men idag så blir det ju UTE PÅ SMUGGLING;)

KRAM

//Alina


Av TheGaming Girls - 12 december 2014 15:04

Idag ska jag änligen få spela sso, eller ja, få och få. Men hinna!!:) det har verkligen varit sjukt mycket av allt möjligt i skolan. Men nästa vecka har vi bara elevens val, så vi ska typ bara göra lekar hela tiden;) SÅÅ SKÖNT!

Men iallafall, idag så kommer ju jag att logga in och så tänkte lägga upp en uppdragsvlogg. Den kommer att komma efter detta inlägg;)

Sen om jag hinner kanske jag kommer hinna med en Alinas Målar Place! Så ni för gärna komma med tips om vad jag ska rita eller så. Men jag funderar på att ändra den till typ Babbel Hörnan eller typ nån sånt. Och där kommer det typ vara tips och somsagt prat, för detta är ju trotsallt en sso blogg, inte typ blandade saker. Men jag kanske lägger upp nån ritning eller nåt nån gång då och då!:) men iaf så kommer ju en uppdragsvlogg idag (inom kort) så ses vi snart, PUSS OCH KRAM

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards