TheGamingGirls

Alla inlägg den 21 december 2014

Av TheGaming Girls - 21 december 2014 15:15

HALLOJ

jo, tyvärr kommer inte jag kunna lägga upp nått från sims fören typ efter jul, men det är ju snart:) Bara så att ni vet;) Så jag kommer nog med sims bilder nån gång efter jul;) KRAM
//Alina

Av TheGaming Girls - 21 december 2014 15:04

Men guu! Det är jätte kul detta! Vi alla här spelar också sims! Och det är många som vill att vi ska blogg mer om sims, så det skulle vi kunna göra. 

Elvira kommer förmodligen att få ett sims i julklapp:) Alina kan tyvärr inte ha sims på denna dator, men hon kommer att ladda ner ett nytt förmodligen efter jul och My har ju det på sin dator.

Så vad säger ni? ska vi blogga lite om sims oxå!:D

//Alla

Av TheGaming Girls - 21 december 2014 14:48

Hejsan alla fans/besökare/tillfälliga besökare/nya besökare aa osv.!

idag har jag varit inne på sso men glömmer alltid att ta bilder :/ asså jag tror det e nått fel på mig haha! men iallafall bara för att jag inte kunde ta en bild på sso så körde jag  lite sims :D 


så ni får bilder på sims hästar istället! säg välkommen till Meshings Thunder Trevor!

aka Trevor!


 



//My

Av TheGaming Girls - 21 december 2014 14:34

HEJ ALLA!

Nu har jag gjort såhär:D Jag har gjort som en liten "redigerings, ritning/målning sak" som e typ, haha jag vet inte.. REKLAM?? Nej men jag har gjort en bild med lite olika figurer och så, och kommer förmodligen fortsätta med figurer som finns och skulptera med dom. Jag kan göra lite vad som helst då tror jag:D Men här kommer den jag gjort nyss!:)

  Jag vet inte helt ärligt varflr jag gjorde denna, men jag ville prova nåt nytt som jag kanske kan börja med ist!:D Det var jätte kul att göra denna konstigt nog.. och jag låter nog väldigt glad över en bild;) haha nej men jag hoppas de blir bra!) KRAM

//Alina

Av TheGaming Girls - 21 december 2014 14:01

Ja, ni ser titeln. Nu är det verkligen jätte segt.. jag tänkte såhär i början, bara: O, DETTA GICK JU JÄTTE FORT! loxom, då hade jag redan kommit till halva! men nu.. det är bara rykte och rykte och rykte och rykte.. INTE KUL.

Så, det ända som kommer att hända här från mig är ingenting fören jag har byggt upp mitt rykte.. Men vi alla i hälften av lvl 15 kan kämpa tillsammans;) men asså, dessa e de jag ska ha bättre rykte i+att jag har typ inget ja kan göra imorrn..


Överraskning för en stjärna

Legendarisk fisk:guldmörten

Testa svåra gröndalstävlingen

Vinna på lotto 200 gånger om

Vinn Nanooks och Sednas tillit


Asså detta är bara de jag ska ha bättre rykte i, och detta e denna jag kan göra imorrn..


Var tog Grechen vägen?


Asså komigen.. ETT UPPDRAG! Dessutom är dessa jätte korta:( JA.. roligt..

MEN jag hoppas att ni har det bra iaf! O har kul på sso:D PUSS OCH KRAM

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards