TheGamingGirls

Alla inlägg den 9 december 2014

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 20:15

Välkomna till Mys Hörna!!

 

Japp! detta är alltså Mys hörna! #1 här kommer jag lägga upp autografer och redigeringar samt berätta lite historier! tips och tricks och även lägga ut lite roligt smått och gott!



Redigeringar!!

 

yay! dags för första punkten i Mys Hörna! 

REDIGERINGAR!!! 

om ni känner mig älskar jag redigeringar och älskar allt med bild och video så jag har gjort 1 redigering till idag!! (ni kanske märker att detta är på en tisdag men jag kör YOLO och skriver första idag :P) 

 

 

 

Detta är alltså bilden jag har redigerat tills idag! jag blev riktigt nöjd med den och den tog typ 1 och en halv timme att göra!

 

har ni sett smådetaljernsa jag la till som typ tyglarna eller solen!

 

hiss och diss på dagens redigering:

Hiss: Jag gjorde den väl och jag tycker att allt blev fint! (notera att jag hade en mössa förut!)

 

Diss: jag gillar inte hur jag inte gjorde pälsen så väl som jag gjorde man och svans!



Autografer!!

 

Nu kommer den roligaste och viktigaste delen i Mys Hörna! att göra er glada! igenom att ni får ta bild med oss :D

så jag hann ta två bilder med två fans! (you guys <3) 

 

 

Japp! Grattis till Caroline Swordson som ville komma och ta bild med mig! så grattis för du var en av många som fick ta bild med mig :D

 

 

 

Och Grattis till Tilda Pandatree från My Watervalley du var också en av få som fick ta bild med mig :D så grattis till er två <3!

 

 

Roliga Bild stunden!

 

 

Ja! nu har vi kommit till en annan del av Mys hörna där jag laddar upp roliga bilder som jag har tagit! 

Denna veckan blir det en bild på Elvira Seastar som driftar lite med sin häst på taket ;)

 

 

ja här har vi den finfina bilden på mig och elvira i bakgrunden.... vill ni veta bildens story?? 

ja detta skulle bli en redigering men jag tyckte jag skulle visa den på roliga bilden här istället :D

 

 



Historiestunden med My!

 

 

ja nu har vi närmat oss näst sista punkten i Mys Hörna :( 

 

(om det hade varit på den riktiga dagen så hade detta varit den tredje sista lol :P)

Iallafall idag hade jag täkt berätta en spökhistoria som kanske många har hört 

 

                                            VARNING FÖR KÄNSLIGA/RÄDDA

 

det var en gång en tjej som skulle vara barnvakt åt två barn för deras föräldrar var bjudna på middag hos en vän. Dom hade sagt att tjejen gärna fick ringa om det blev nåt problem. När föräldrarna hade gått och barnvakten hade kollat till barnen så satte hon sig i soffan och skulle se en film men teven funkade inte så hon ringde till mamman och frågade om hon fick se film i föräldrarnas rum, det fick hon. En minut senare så ringde hon igen och frågade om hon fick lägga en filt över clownstatyn som stod på byrån för den såg läskig ut. Det blev tyst i luren sen skrek mamman- ta med dig barnen, ring polisen och spring ut. Vi har ingen clownstaty.



Huah! vad läskig  !    

 

 

Övrigt?

 

jag har faktiskt inte så mycket mer och säga en hejdå! <3

 

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 19:53

Alltså detta låter fett töntigt, haha nej men tack för alla fina kommentarer och så. De dagar när man bara, ja. Jag tror att månag förstår. Men då kommer man hem och läser dessa fina kommentarer, och det hjälper verkligen<3 TACK för att ni finns och får en att bli glad<3

//Alina

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 19:36

Mý ha rju detta med Mys hörna. Där redigerer hon och lite sånt, skulle ni vilja att vi oxå lägger tille n liten målar hörna? Det kommer isåfall jag som håller i den och det kommer att bli-Alinas Målar Place.

På denna tänkte jag att ni kan skicka en bild i kommentaren så kan jag kanske försöka att rita av den på paint eller något sånt. Ni kan även få komma upp men förslag på vad jag ska rita och så. Jag kan även rita nåt från minnet när jag spelade sso, ngt speciellt som hände som jag kanske inte fotat, då kanske jag skulle kunna rita det och sedan berätta lite om det? Asså jag typ Brain Stormar outloud nu, men aja.

Fast vad tycker ni? det skulle ju kunna bli nåt som handlar om Sso, men ändå inte. Något ja, sånt.

Och vissa gånger kanske jag till och med lägger upp ngt tips på pyssel jag har? det skulle vara jätte mysigt:)


Tycker ni att detta skulle kunna vara ngt som kanske kan få vara en liten grej vi har här på bloggen? Somsagt så försöker vi ju komma upp med saker och så, då kan vi uppdatera mer:D KRAM

Ni kan gärna säga i kommentererna ifall det var en bra ide.. eller om vi ska skippa det. (självklart kommer det säkert komma andra saker där som kanske är lite mer spännade just då.. men hoppas ni gillar det<3:)

PUSS

//Alina

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 18:52

Okej, nu tänkte jag att det vore jätte bra att ni kommenterar allt ni kommer på (läs senaste inlägg för mer information)

så BOMBA PÅ NU:D

//Alina

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 17:26

Jag tänkte så att, My, hon ahr ju detta med Mys hörna. Och det verkar verkligen som en jätte rolig grej, och den kommer jag faktiskt själv följa;) me jag tänkte lite på, vad skulle ni vilja ha här på bloggen som ni skulle vilja veta mer om eller något ni skulle vilja ha på en blogg, det kan ni jätte gärna kommentera nedan så vi alla kan veta det. Då kan vi ahr vår egna lilla hörna eller uppdatering här på bloggen!:) det skulle vara jätte kul tycker jag ifall vi alla tar emot era åsikter och ideer och sen sätter ihop det till en enda stor sak som säkert (fröhoppningsvis) kommer att bli jätte bra!<3 Detta är något som jag har velat göra längde, men med er hjälp så kan vi fixa den ultimata prima exlusiva poff poff grej!!et kommer bli super!<3 Så snälla kommentera ifall de finns något ni vill ha här på bloggen!:) PUSS

//Alina

NU ska jag köra jorvik champ.. heheh;)<3

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 16:35

Här är den:) den första uppdragsvloggen!:) asså jag måste erkänna att detta uppdrag (dansar med vargar), det var ett uppdrag man inte behövde göra så mycket på.. tyvärr. Men hoppas att ni gillar den ändå!<3

     Nu går jag in mot Gylleneåsarna och ska gå till Jasper:)


  

Här är jag hos Jasper och ber honom att få göra uppdraget:)


 

Sedan när jag har ridit till vargarna som ligger lite runt om i skuggåsarna, -där jar jag bara gått och mött en varg-

Sen går jag tillbaka till Jasper och så är allt klart!


Denna.. det fanns typ inget att göra, inget äventyr med er, men jag hoppas att ni gillar den ändå, och så kan ni somsagt jätte gärna kommentera vad ni tyckte om iden!:)

KRAMAR

//Alina

    

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 16:20

Vargarna blev den som fick "flest röster".

Men iaf det som kommer hända nu är att jag kommer att gå dit som jag ska till vargarna=Jasper. Som så kommer jag då ta bilder och så:) -Det kan ta ett tag bara så ni vet-pågrund av bilder och så..:) men jag hoppas att ni gillar det för jag tycker att det ska bli jätte kul att prova!:) KRAM

//Alina

Av TheGaming Girls - 9 december 2014 16:18

Om ni inte har några uppdrag som jag inte har så va inte oroliga det är ju onsdag imorgom, som ni vet så kommer det mycket nytt och spännande mer äventyr på sso.

Dom nya uppdragen jag vet e såklart fler jul uppdrag med rådsmanen och hos jultomten och säkert hos fler personer vi få se imorgon.

De som är det helt OTROLIGA e att FJORDINGARNA KOMMER!!!!!

Asså det e helt otroligt  att en sådan fin häst kommer ditt till sso men det tråkiga e att dom finns ju i dinodalen men va inte ledsen dom kanske kommer till valedale vid dom hästarna men det jag tror e att dom kommer va i dinodalen men vi får hoppas eller hur!

Det kommer säkert komma fler uppdrag men har inte sätt någon ny information om det är fler hoppas ni har det bra snälla kommentera om ni vill ses då alla vi My Watervalley, Alina Applegarden och jag Elvira Seastar lycka till i framtiden älskar er PUSS och KRAM//Elvira

    

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards