TheGamingGirls

Alla inlägg den 23 december 2014

Av TheGaming Girls - 23 december 2014 14:34

Jo, här är det hemliga uppdraget i gylleneåsarna!

  Som ni ser på kartan så är det vid typ en ganska så skarp sväng:D Och sen så är det en jordhög! (jag kommer inte spoila vad de e där jag lovar;)


Och sen tänkte jag på en annan sak, jag kommer nog att sluta lägga upp så många bilder hela tiden, det känns som om man kanske tröttnar lite på mig;) haha nej men jag vet inte, fast ja, de blir nog som de blir, jag kommer nog inte uppdstera lika mycket, även omn det låter fett dåligt;) men ja, somsagt så tröttnar man kanske;)

 Men detta var nästan allt för mig idag, beroende på ifall ni vill att jag ska uppdatera som jag gör eller om jag ska ja, typ sluta med det..


KRAM
//Alina



Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards