TheGamingGirls

Alla inlägg den 8 december 2014

Av TheGaming Girls - 8 december 2014 16:23

Jo, ni som har läst de senaste inläggen vet nog säkert om att vi ahr kommit på en liten sak som heter Uppdragsvloggen. Och somsagt om man går tillbaka till senare inlägg så kan man läsa lite om den, men kommentera gärna ifall den var otydlig.

Jo, men det jag tänkte säga ver att jag ska försöka hinna att göra en uppdragsvlogg imorgon. så då går det ju till såhär  


1. Jag kommer att skriva ett inlägg med mina uppdrag så kan ni sedan skriva vilket uppdrag ni helst skulle vilja att jag ska göra ett litet "äventyr" på.

2. Jag tar det uppdraget som flest har velat ha, och tar lite bilder om var jag ska och så.

3. Sen så kommer jag att göra typ som en mini serie, men då blir det med dennna uppdragsvloggen.


Detta tycker jag ska bli jätte kul att prova på imorgon, hoppas att ni gillar det med:)

PUSSAR OCH KRAMAR
//Alina

Av TheGaming Girls - 8 december 2014 16:04

Halloj! 


Mys hörna kommer basicly bestå av olika redigeringar jag har gjort t.ex denna:

 


Och aa! Jag kommer även prata om onsdags uppdateringen! och utforska lite äventyr som ni får hänga med på!!

så ni kan redan nu gissa att den kommer på onsdag huh? 

Jag kommer bl.a lägga ut autografer till er som säger till kommer ut 1-2 autografer varje onsdag!




Baii //My

Av TheGaming Girls - 8 december 2014 15:56

Nu har jag äntligen kommit till gylleneåsarna! Hoppas att någon vill ses på sso! skulle vara jätte kul för haha, snart har jag inga uppdrag kvar...;)

 

Av TheGaming Girls - 8 december 2014 12:52

Halloj allihopa jag hade lite tråkigt så jag gick in på starstable och levlade upp min häst Autumn River till level 8 yay! 

Iallafall jag gjorde även alla mina uppdrag och jag gjorde en liten redigering när jag var klar!

 


Haha den blev inte så.... fin men jag är nöjd ändå ;)

det jag blev mest nöjd med är nog... hmm min gubbes hår det la jag ner 1 timme på! 

det andra jag blev nöjd med är hästens grimma!


Iallafall! Jag (My) hade tänkt göra en liten grej här på bloggen som heter Mys hörna! 

Jaa ni hörde mig haha!, men iallafall där bloggar jag om t.ex redigeringar lägger ut autografer och jag kommer även blogga lite om äventyr och sådant så var beredda för Mys hörna! :D


Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards