TheGamingGirls

Alla inlägg den 18 december 2014

Av TheGaming Girls - 18 december 2014 13:00

HEJ!

Nu har jag äntligen kommit in till Dinodalen!:D Och jag har fixat hissen och kommit in till Nic och så. Nu kan jag även göra uppdragsvloggar härifrån ifall ni skulle vilja  det. Men som ni märkt så har jag inte lagt upp den eller lixom sagt så mycket om när jag ska ägga upp den. Men jag ahr bestämt att det kommer att ta typ högst en månad mellan varje (beroende på allt) men ja, så den kommer inte komma upp lika ofta iaf;)

MEN IALLFALL;) Här har ni en sjuuukt rolig bild jag tog, asså jag skrattade sönder när jag skulle gå och sen såg detta;) men här kommer den!

  HAHAHA jag fattar inte, ögonen e typ helt omvända!? men detta va allt, PUSS OCH KRAM
//Alina

Av TheGaming Girls - 18 december 2014 10:51

Hejsan!

Nu har jag äntligen slutat skolan! Vi slutade även jätte tidigt ida=10:00 så de e jätte skönt!

Men över till Sso, jag ska logga in nu och tänkte inte riktigt göra nån uppdragsvlogg eller så. Kommer nog mest att göra ryktesuppdrag och så. Btw så har jag äntligen kommit upp i lvl 15!! Så jag kommer öppna dinodalen idag;D Det kommer bli jätte kul, men jag har hört att det inte är så jätte spännande där.. men ändå:)


Dessutom TROR jag att det kommer att bli dubbal starcoins helg denna helg, så då kommer jag förmodligen köpa och sen köpa en analusier:) ((STAV..)) men iaf så hoppas jag att ni har det bra, o om ni har en fråga, ide eller nåt sånt kan ni skriva det till oss! PUSS:D

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards