TheGamingGirls

Alla inlägg under maj 2015

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:08

Jag tänkte inte på en sak...


Äm jo, det är ju onsdag så starstable gör ju uppdateringar:( så jag kommer ju inte kunna spela där, åååååååå


Men ni kan mer än gärna lämna en kommentar på ett kul spel du vill se mig spela;) Lämna en kommetar:D

KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:02

HEJ!



Jag ville bara informara er om vad som kommer komma ut på bloggen idag!<3


-Jag kommer nog för det mesta spela lite star stable och lägga ut lite vad som händer från det. Men jag är inte säker på om jag ska göra en uppdragsvlogg (eller vänta haha, jag måste ändå ha bättre rykte för att kunna göra uppdrag..?) aja, anyway så kommer jag förmodligen att lägga upp en stil och kanske visa mina hästar tillobörjamed;) Jag hoppas att detta blir bra så kanske ni hör ngt från My oxå!:D


KRAM
//Jonna


(Kort inlägg:/

Av TheGaming Girls - 19 maj 2015 20:42

HEJ


Jag har bara en kort och liten fråga om nån ndär ute har en ide på ett roligt spel vi kan lägga ut  här på bloggen? Det kan va ngt du gillar eller bara nngt du skulle tycka vara kul att vi har här och säger vad vi tycker om spelet osv...


Vad säger ni om det?


BOMBA MED KOMMENTARER!:DBOMBA!!;D


Haha, nej men aa:) skulle vara kul om vi hörde ngt från er!:D


KRAM
//Jonna o My

Av TheGaming Girls - 19 maj 2015 18:30

HEJ


Här kommer då fiskekartarn så att du kan se var alla fiskar är under uppdragen för Mr K Trout;)


 

(Sorry för suddig bild och ignorera de mörkblåa plupparna, de e bara vardagluaga uppdrag:)


-Torsk

- Rödspätta

-Vit Gös

- Sill

-Gädda

- Nordsjäsik

- Abborre


Hoppas att ni gillade detta och att ni fick nytta av det, detta fick jag insepration från bloggen Star Stable Legacy!:) Så Cred till henne:)


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 19 maj 2015 17:23

HEJ!


 Ja, som ni kankse förstår från rubriken så är dett jag på Star Stable:D


Jag heter Alina Applegarden och befinner mig på server 3 (Fluffy Unicorn Server) Jag har 4 hästar-Min "börja" häst, 2 Nordsvenskar och en Andalusie (den på bilden:) Stilen jag har nu brukar jag inte ha så ofta.. men jag kände för tillfället att ta en paus från det svartvita och sätta lite färg på min häst!:) Frånmig kommer ni se mycker ifrån sso (Star Stable)


Jag tror att jag snart kommer att lägga ut (från er som kan åka till Västkobbelns Fiskeby) en fiskekarta där ni kan se var alla fiskar befinner sig;) Jag själv har haft väldigt svårt med det, men aa, nu kommer ni hitta det på momangen!:)


KRAM
//Alina (Jonna)


Av TheGaming Girls - 19 maj 2015 17:06

Hej!


Nu har vi bytt namn! Detta betyder att vi kommer lägga ut en massa inlägg från alla möjliga spel, så att dom spelen du spelar oxå finns här! Du får gärna kommentera om du har ett spel du gillar som vi kan blogga om;)

KRAM
//Jonna o My


Hej!


Jo, jag kommer alldeles strax uppdatera lite ifrån starstable! Det jag har  tänkt att göra är att lägga ut typ en LookBook på olika stilar som du oxå kan ta del av, jag kommer oxå hjälpa med lite uppdarag som ni föreslår eller som jag själv  tycker va lite svåra. Först och främst kommer jag att visa vem jag är och så vidare;) (Kommer i nästa inlägg!)


KRAM
//Jonna


Av TheGaming Girls - 18 maj 2015 10:59

HEJ!:)


Jo, jag undrar ifall ni tycker att de börjar bli lite såhär "det är tråkigt att vi bara bloggar om Sims, men det skulle vara kul om ni bloggade om något mer, som typ star stable igen?"


Jag undrar ifall ni skulle vilja att vi gör det?


Förut var vi ju 3 styckna på denna bloggen, och då bloggade vi om Star Stable och kallade oss för våra star stable namn, Elvira, My och Alina. Vi 3 hade ju en historia som var väldigt uppskattad och så, men det verkade som att ni tyckte det var kul när vi spelade det oxå med uppdrag och så.


Jag har tagit en liten paus från starstable, men jag har börjat igen!


Det jag kommer att göra om ni vill ha en star stable blogg och sims blogg:

(Starstable)

-Jag kommer skriva "Alina" i slutet igen på stars stable inläggen.

-Jag kommer börja med "Alinas uppdragsvloggar igen.

-Jag kommer lägga ut stilar och tips på bra grejor.

-Jag kommer visa lite vad som händer, och jag kommer att lägga upp koder.


Om ni vill att jag ska börja lägga ut det igen så skulle det betyda väldigt mycket om ni kommenterade eller gillade denna bild! Om du vill börja spela Sso, (star stable) kan du klicka på länken nedan:)

https://www.starstable.com/se/


så, snart kanske jag börjar lägga ut detta igen!!:)


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 5 maj 2015 18:45

Halloj!


Nu har jag spelat lite på lantis familjen, och jag ska fortsätta, så håll ögonen öppna för nya uppdateringarna. Nu ska jag visa lite bilder och kort förklara sen i slutet vad som har hänt!


 Tja, från början så vad det natt, så jag tog en gullig bild på CupCake när hon sov:) SUUPER SÖÖT!


    Här var han oxå väldigt söt och lekte med hästleksaken!:)


   Och till sist! Det sötaste hästparet! (CupCake och Chocolate) SÅÅ SÖÖTA!!:)


Men resten som har hänt-

Jo, CupCake och Chocolate kommer nog få ett föl! Asså tänk vad söt det fölet kommer bli, ååå lääängtaaaar!! Sen så har jag tänkt såhär:


CupCake (den isabellfärgade) kommer att vara mer en hopphäst eftersom att han är en starkare hästras och så!;)

Chocolate (den mörkbruna) kommer att vara mer dressyr och kapplöpning och sånt  eftersom att hon är en väldigt vacker och lydig häst.


Men, Beverly tävlade även idag! Och hon kom 1:a!!! :D (och detta var då med Chocolate!)


Så, det var alltså lyckade och roliga två dagar här hos Löfwing! Så ses vi i nästa!:)


KRAM
//Jonna


 

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards