TheGamingGirls

Direktlänk till inlägg 10 april 2015

Lantis Familj-Sims3 påbörjat!

Av TheGaming Girls - 10 april 2015 16:00

Hej!


Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge.. men nu är jag här idag igen!:)


Men-Jag sa i tidigare inlägg att ajg skulle börja på en lantis familj på 4:an ifall Husdjur skulle komma ut om ett litet tag. Men än så länge har jag inte hört något om det och började leta lite hemma efter mitt Sims3 Husdjur spel! Men jag hittade det inte.. Istället nästa dag så skulle jag spela ett annat spel, men fann inte det heller, men jag hittade Sims3 Husdjur istället!:D Så det jag alldeles nyss har gjort är att jag har skapat en lantis familj på 3:an istället! Men det är en grej. Min dator kan typ inte ta upp alla hår, kläder, smink etc på Sims3.. så jag har väldigt lite av allting.. Men det funkar ändå. Tyvärr har jag inte hittat årstidet till 3:an.. men jag hoppas attd et dyker upp:)


Så någon dag kommer jag att uppdatera lite ifrån lantis familjen så hoppas jag att ni kommer gilla den lika mycket som jag gör än så länge!


Det var något mer jag skulle säga..? Jo, jag tänkte berätta lite om familjen Löfgren..

"Mamma Anni (från Sverige) var på en resa till ett Engelskt talande land för en resa, i hennes tidigare dag har hon haft, hund, katt, häst, hamster och en massor av andra djur. Nu var hon på egna resor och hade flyttat hemifrån. När hon kom till landet kom hon till ett ställe med massor av olika  djur, som en farm. Hon kände att det var precis som hemma och valde att bo där ett tag. Hon hittade ett boende med en man som nyss hade flyttat dit, och han skulle bli glad om hon ville bo där ett tag. Anni åkte dit och knackade på dörren, Welcome stog det på skylten. Cole öppnade (han som ägde huset) och båda föll pladask för varan. En del var historia, dom skffade två hästar, en hund och fick även en flicka vid namn Beverly. Allting gick bra på farmen osv, men dom var tvungna att flytta. Allting blev för mycket. Så dom flyttade till Appalosa Plains i Sverige och bosatte sig på en farm där. Dom har blivit åldringar och Beverly har stannat som ungdom hos dom för att hjälpa till med hästarna och hunden. Allt fortsätter här..


Förlåt om det är många stavfel mm i texten, jag skrev den bara snabbt för att jag ville att ni skulle få reda på deras bakgrund, att pappan var från ett engelskt talande land, och det är därför Beverly har en "engelskt namn" och så. Hoppas att ni kommer gilla deta så ses vi snart igen.


KRAM
//Jonna


 
 
Ingen bild

Amanda

14 april 2015 19:45

JAAA

 
Ingen bild

Karin

14 april 2015 19:45

Härligt!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TheGaming Girls - 7 augusti 2015 10:15

Halooooooj!   Nedanför har ni länkarna till våra youtube-kanaler! Mer info i förra inlägget!     Min kanal (Jonnas)- https://www.youtube.com/channel/UCJF7cM-T-eg5-mkl1X14qlg     Mys kanal (My)- https://www.youtube.com/user/My11467  ...

Av TheGaming Girls - 6 augusti 2015 18:14

Halloooojj!!   Hoppas att ni alla har det bra<3   Som jag typ ALLTID säger i alla dessa inlägg: Ledsen att vi inte har varit så aktiva på sistone... Men det är nåt fel med denna sidan för My, hon kan typ inte skriva eller lägga upp inläg...

Av TheGaming Girls - 27 juni 2015 14:55

Halloj alla underbara människor!:)   Jag hoppas att ni har haft en underbar start på sommarlovet än så länge och att ni alla mår bra.   Vi båda ber om ursäkt att vi inte har varit så aktiva under ett låååångt tag! My har haft problem med sida...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:08

Jag tänkte inte på en sak...   Äm jo, det är ju onsdag så starstable gör ju uppdateringar:( så jag kommer ju inte kunna spela där, åååååååå   Men ni kan mer än gärna lämna en kommentar på ett kul spel du vill se mig spela;) Lämna en kommetar:...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:02

HEJ!     Jag ville bara informara er om vad som kommer komma ut på bloggen idag!<3   -Jag kommer nog för det mesta spela lite star stable och lägga ut lite vad som händer från det. Men jag är inte säker på om jag ska göra en uppdragsvlog...

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards