TheGamingGirls

Alla inlägg under mars 2015

Av TheGaming Girls - 27 mars 2015 17:01

Hej!

Här kommer LookBooken från mig med haha "min modell" Felizia! Hoppas att ni gillar deeen! PUUSS


LoOkBOok-VaRdAg


     

-Stil Nummer 1-

Hår-Långt uppsatt.

Tröja-Enkel svart med en ficka på vänster (för henne)

Jeans-"Boyfriend aktiga" jeans vita, SUPER SNYGGA.

Skor-Svarta converse med vita skosnören och vitt framtill.

     

-Stil Nummer 2-

Hår-Sidecut år vänster (för henne)

Örhöngen-Sösa rosa glassar som matchar med trycket på tröjan.

Tröja-Snygg och formsydd t-shirt med trycket "It`s on Us" på. Snygg och enkel.

Byxor-"Boyfriend aktiga" jeans i mellanblå jeans färg.

Skor-Höga sportskor, snygga med detaljer.


       

-Stil Nummer 3-

Hår-Långt, lagt nere på sidan av axeln.

Örhängen-Långa urringade (svarta)

Halsband-Guldigt med en "ring" (Cirkel) på.

Tröja-Svart och enkel t-shirt innanför den gråa koftan med vita knappar (mera uppklädd)

Armband-Snyggt vitt, tjockt och flätat.

Shorts-Ljus, ljus blåvita med lite trasiga fickor och nitar ovan fickorna.

Skor-Ljusgråa matchande med koftan, vit högklack (mera uppklädd)

   

-Stil Nummer 4-

Hår-Uppsatt i bulle.

Örhängen-Långa urringade (cirklar) svarta.

Tröja-Simpel, snygg och enkel svart med krage.

Shorts-Egentligen högmidjade, men nu är tröjan över, vita med guldknappar.

Armband-Vitt, tjockt och flätat.

Skor-Enkla svarta med klack (mer uppklädd)

     

-Stil Nummer 5-

Hår-Olika uppsättningar, (eller utsläppt)

Halsband-Guldigt med detalj.

Örhängen-Svarta urringade (cirklar)

Tröja-Vitt linne, urringad.

Byxor-Vita, ganska så stora och veck.

Armband-Vitt, kan inte se om det oxå är flätat.

Skor-Svarta med klack (mera uppklädd)





Hoppas att ni gillade denna LoOkBOok`en och har fått lite ideer eller så!


KRAM
//Jonna


Av TheGaming Girls - 27 mars 2015 16:35

Hej!


Snart kommer sims4 LookBook upp! Det längtade ni efter sist, så jag håller på att fota och skapa nya stilar nu<3 Mer information kommer att komma senare. Eller ja, information vet jag inte om jag ska säga men iallfall LookBooken! Jag ber om ursäkt för att jag inte har lagt upp mycket om sims på länge och jag kommer nog inte fortsätta att lägga upp min novell här på sidan, gör det istället hemma för kul! Hoppas det blir bra!


KRAM
//Jonna



Av TheGaming Girls - 27 mars 2015 14:40

Hej fina du som läser detta<3


Jo, jag tänkte fråga DIG en fråga.


Tycker DU att vi ska hålla oss mer till sims för vårat namn, eller är det okej att vi skriver en novell då och så som handlar om något annat. Jag lovar att jag iallafall kan försöka att lägga upp lite mer från sims, stilar, utseende och sånt, Haha ja! det kanske kan vara en bra ide. Men iallafall:

KOMMENTERA VAD DU TYCKER:D


Vill du att vi ska ha längre inlägg? Att vi skriver om mer och försöker trycka in lite mer i en text? Så:

KOMMENTERA VAD DU TYCKER!:D


Det skuller verkligen betyda mycket om du bara la en liten kommentar om vad du tycker. Det skuller VERKLIGEN göra mig glad<3


KRAM
//Jonna



Av TheGaming Girls - 26 mars 2015 20:48

Novell

Del I

Kära dagbok...

Som en skräckhistoria

Jag sitter i bussen och vet helt ärligt inte vad jag gör här. Jag kom hit någon gång, men jag vet inte när.

 

En brungrå, sliten gammal bok ramlar försiktigt ner ifrån sittplatsen längst fram, och en sida slås upp. Jag kliver av min stol och går fram en bit för att se vad som står, men finner en text jag aldrig sett förut. Det var symboler, blandat med siffror och text. Jag plockar upp den för att ta en närmare titt, men mina händer bräns till.

“Vad är detta..?”, frågar jag mig själv. Jag försöker ta bort mina händer från boken, men de är som fastklistrade på den dammiga framsidan. Jag hör ett “swooshande” ljud bakom mig och vänder mig hastigt om med boken i handen. Självklart så står det ingen där, jag säger ju att detta är som en skräckhistoria. Jag tar några steg framåt och hör ljud som från en tusenfoting i taket. Ännu en gång vänder jag mig hastigt om, men denna gången ser jag något. Jag ser något äckligt monster, sånna man brukar ha mardrömmar om. En vvsån med huggtänder och slemmigt tandkött. När den går kan man höra dens ben långsamt knäckas. När den är framför mig lägger den sig sina händer om mina axlar. Och jag hoppar till.

 

Jag visste att det bara var en dröm! Nu vaknar jag i min härliga säng, jag visste det, jag visste det, jag visste det, jag visste det!

 

Men nej.

 

“Den visar mig någonting liknande som något jag måste göra. Det ser ut som verkligheten, men smått då och då ser jag mig själv i bilden, och jag gör något för monstrets “klan.”

Boken! Jag ser boken! Jag räcker fram den till monstret men den ger tillbaka den. Jag öppnar den och hoppas på att jag kan tyda den, men det kan jag inte.”

 

Den släpper mig, monstret alltså. Dens mörka och läskiga ögon stirrar in i mina och försvinner efter nån sekund. Den lämnar mig här, men det är väl vad jag hoppades. Jag får loss mina händer från boken, och jag kan tyda en en mening av symbolsifferbokstäverna. Har jag ett uppdrag eller fler jag ska göra, som jag ska klara för att kunna tyda boken? Eller kanske fler?


Detta lär bli farligt.


Okej, detta är då novellen. Om ni undrar varför ni ser 2 kryss däruppe så har jag ritat som bilder som ska passa in med själva berättelsen.. och ja. Själva texten eller nånting ska inte se ut såhär..men för tillfället så kan jag inte komma på ett annat sätt. (Det kan hända att dennna berättelsen kommer att komma upp igen efter en stund som bilder.

Men jag hoppas iallafall att ni tycker om den och så får ni gärna kommentera ifall ni vill ha mer!


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 25 mars 2015 17:12

Hej!<3


Jag har bestämt mig att starta på en novell! det kommer att vara en kreativ med små toucher av några ritningar typ. Jag vet inte riktigt när den kommer upp men jag har iallafall börjat på den<3 så jag hoppas att ni kommer gilla den så ses vi snart!


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 23 mars 2015 21:37

Hej på dej som sitter och läser!


Jag har en liten fråga. Skulle ni vilja att jag börjar med en novell eller en historia som kommer att uppdateras då och då?<3 det kanske skulle kunna vara en kul grej eller vad tycker ni??


Glöm inte att kommerntara på vår senaste bild!


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 20 mars 2015 19:29

Hej!


IGEN! haha aa.. men vad säger ni om att ställa frågor nu?


SPAMMA! BOMBA SKRIV SÅ MYCKET DU ORKAR!!!!<3:)


KOMMENTERA!!

Av TheGaming Girls - 20 mars 2015 18:52

Hej (Igen)


Nu pratar jag med My!<3 Så vad säger ni om en frågestund med mig och my? vi kanske har några nya här på bloggen, så ja. Det kanske vore bra att få lära känna oss lite?:)

Om ni vill ha detta, skriv ja eller nej i kommentarerna å om det är några som vill ha det så kommer ett nytt inlägg efter detta när man kan ställa frågor<3

KRAM på fina du som sitter och läser!:)


//Jonna å My

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards