TheGamingGirls

Alla inlägg under januari 2015

Av TheGaming Girls - 31 januari 2015 19:05

Hej alla fina ni!:)


Jo, jag tror att imorgon kommer bilden upp på veckan sim!:) kommer bli kul å se!:) så ni kan fortsätta rösta på vilken du helst skulle vilja ha!<3 Så vi får se imorgon....;)

KRAM
//Jonna


Av TheGaming Girls - 31 januari 2015 14:46

Nu vill ja säga att jag håller på och ladda ner det nyaste the sims 4 expansionspaketet och i den nyaste videon på the sims 4 så kommer mina simmar att besöka och utforska den nya världen och allt annat!!!!


Så håll utkik på min kanal https://www.youtube.com/user/My11467


//My ;)

Av TheGaming Girls - 30 januari 2015 19:15

Hejsan!<3


Det skulle vara så sjukt roligt ifall du skulle vilja kommentera i detta inlägg!

Jo, det kommer ju komma veckans____  och jag tänkte att ni kunde rösta på dessa alternativen!:)


1. Manga inspererat! En tjej/Kille med gulligt smink och gulliga kläder, älskar själv stilen på personer som har sånna kläder som är "manga inspererade" i verkligheten, tycker de e så sjukt vackert!<3

2. Skolan!  En tjej/kille med ja, klassiska skolkläder, en fin outfit till skolan helt enkelt!:)

3. Freak! Asså denna kommer vara så sjukt rolig;) Jag kommer typ göra största munnen största ögonen och göra allt så stort, fult och konstigt soim möjligt!!


(Den som blir vald kommer inte komma med igen, men de 2 som blir bortröstade kommer komma med i röstningen nästa vecka!:)


Jag hoppas verkligen att så många av er kommenterar, skulle vara kul att veta vilka som är aktiva och så vidare. Vi uppskattar det verkligen!<3

PUSS O KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 30 januari 2015 18:23

Hej alla, detta kommer bli ett snabbt och kvickt inlägg, men jag måste bara säga detta.

Ni kanske kommer ihåg Elvira?? från den tiden då när vi spelade sso?? Iaf, hon hoppade ju ut pågrund av att hon är lite mer intresserad utav sso. Så, detta e då ELVIRAS BLOGG- http://elviraseastar.bloggplatsen.se/ Hon har alldelles nyss skapat den men jag tycker att hon e på en bra väg till en helt fantastisk blogg! (jag följer hennes blogg) så gör det ifall ni saknar sso temat eller om ni e intresserade elller bara för att hitta en fin blogg gjord av en underbar tjej:)

KRAM

/Jonna

Av TheGaming Girls - 30 januari 2015 17:50

Hej:)


Jag har verkligen ingen aning om vad som hände med bloggplatsen.se men nu e de fixad, asså allt blev typ helt konstigt??


Men iallafall. Jag kom på en ny kategori under denna tiden!!

Något som kommer hete "Veckans______"

Vad det nu än blir under _____, de kommer kanske vara veckans sim, som jag tror mest på, kanske veckans hus och sånt! Och här kommer jag då......

Lägga upp, vi tar för exempel veckans Sim, då kommer jag skapa en sim på (skapa en sim) och göra då en sim med kanske ett speciellt tema?? här kommer man då få lite insperation eller så...? förstår ni vad jag menar?<3 Jag tror verkligen att detta kommer bli en jätte kul grej:) och ja, ifall ni inte förstår kan ni kommentera eller så kan ni se när det väl kommer. Jag kommer lägga upp detta en gång i veckan (eller fler för jag älskar att uppdatera..), så kommer detta då komma upp:)


KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 30 januari 2015 14:51

Somsagt! idag e de då fredag, vilket betydeet mkt uppdateringar..


Jag kommer nog som mest lägga ut lite okm vad som händer för familjen Nyström. Sofia har ju somsagr en kille vid namn Marcus. Och det går bra för dom. /Kan hända att namen e fel för de var så länge sen jag spelade..) men ja,  jag kommer lägga upp lite sånt!:)


Sen så kommer ajg nog skapa en ny familj. Jag tycker de e rätt kul med detta, mamma och dotter tema, jag tycker att man lixom kan bygga upp en fin och lycklig familj på ett roligt sätt då eller nåt! Men ja, asså de e typ mer jag vill säga, men jag jag kommer inte på ngt..? hmm.


MEN asså en grej som skulle göra mig SÅ SJUKT GLAD JUST NU, är ifall ni kommenterar vad ni tycker om bloggen!<3 Skulle vara kul att höra vad ni säger och nya ideer till denna blogg!

(haha här älskar vi kommentarer:)

KRAM

/Jonna

(ha de så bra!:)

Av TheGaming Girls - 29 januari 2015 19:59

Hej alla

Som ni kanske märkt så har jag inte lagt upp något på LÄNGE, men de e pågrund av skola. Asså vi har så sjukt mkt läxor mm, så jag har inte hunnit ngt med bloggen;( men nu så kommer jag försöka spela lite sims då och då, och jag har nämligen andra bilder å sånt ifall det skulle behövas eller nåt, haha jag vet inte.

Men jag hoppas iallafall att de e okej!

KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 27 januari 2015 17:57

Hej, som titeln, jag kommer att börja en ny familj, men denna kommer lixom vara med i MYS YOUTUBE KANAL:) ifall ni vill kika in den så kan ni klicka på denna länk---> https://www.youtube.com/user/My11467 <----

SÅ KOLLA IN DEN:) Så, det kommer komma upp en ny familj i ngt inlägg (förmodligen).

MEN, jag e fett (exalterad..?) har ingen aning om hur man stavar de, men jaja..;)

KRAM
//Jonna

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards