TheGamingGirls

Alla inlägg under januari 2015

Av TheGaming Girls - 5 januari 2015 21:53

Hejsan här kommer en liten bild bomb av the sims 3!


Detta är Kayla Smith

Hon är student på gymnasiet 

Hon målade just sin pojk vän...


   


LOVE AT FIRST SIGHT (seriöst kolla när jag spelar med henne här: https://www.youtube.com/watch?v=Wil7YmKXVeE )


     

Av TheGaming Girls - 5 januari 2015 21:45

HALLOJSAN:D

Jo, nu gör jag så att jag kör lite sims4 nu på kvällen här på bloggen, jag kommer att lägga upp lite på min gubbe med kompisar.. fester.. kärlek? och lite sånt:D detta kommer bli kul att blogga om;)

btw så e detta de läskigaste jag sett so far på sims 4 HAAHHA

 Asså dom två.. typ tvillingar.. asså ena med grön tröja säger nog sig själv.. . .

                                                  
                                                  
_


Och den andra e väl inte lika rolig då.. men jag tyckte denna var rolig iallfalla, har ingen aning om vrf!:)


MEN som ni ser, Therese i de lilla hörnet:D hon skapade jag idag och här e lite fakta om henne

Hon är en väldigt prydlig tjej och väldigt vacker

Omtyckt av de flesta

Perfektionist

och är hel härlig

AKTIV

jag har inte sådär jätte mycket mer att säga om henne iaf.. men jag har knappast lärt känna henne ännu;) men de lär jag göra, detta va lixom direkt då jag gick in på henne och skulle precis börja köra;)


Men detta e oxå en annan bild då hon och hennes bästis Bella började lära känna varan lite:D

  Och här ser man även att Therese är lite gladare..;)


Therese försöker även leta killar.. och varje gång jag ser en snygg kille (haha) nej men då pausar jag och då e han borta, de e som att de springer iväg fr mig! WÄÄ

Nä men stackars Therese..:(

Men jag lovar att uppdatera när jag har hittat en handsome man for her..;)

KRAM

//Alina

(förmodligen kommer de snart mer bilder/uppdatering och annat i Thereses liv!)

Av TheGaming Girls - 5 januari 2015 20:30

Jo, det har varit lite fel med mina sims, men jag kommer att lägga ut några bilder på mitt första sims3 på denna dator! så ja, det kommer lite sims saker om några minuter eller ngn timme! KRAM<3

//Alina

Av TheGaming Girls - 5 januari 2015 13:37

Hejsan!

Jo, som ni kansnke har märkt har jag verkligen inte varit "online" eller vad man ska kalla de på denna blogg, men vet ni, nu är jag här igen!

Lite Nytt!

VET NI VAD! Jag har fått båda mitt sims 3 och 4 att fungera på min dator! och nu spelar jag 4:an så om ni vill skulle jag kunna lägga upp lite bilder på när jag skapar och lite sånt.

Idag kommer jag även spela 3:an och hoppas på att få sepla lite sso oxå!

.....jag har helt ärligt inte spelat sso på typ 2 veckr... MEN! jag hoppas att jag kan gå in lite idag, å de ska jag verkligen försöka!

detta var det och de kommer kanske strax upp några bilder från mina sims! (bara så ni vet... detta e andra gången jag spelar sims 4.. så mina simmar e jätte fula...)

men ni får ha de så bra så länge så kommer jag strax tbx! xoxo

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards