TheGamingGirls

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av TheGaming Girls - 24 januari 2015 21:38

HEJ alla ni<3


jo, detta e då min nya familj, Nyström.

  Haha, jätte fin bild på alla;)


Men denna familj består då av, mamma-Monica, en snäll, rar och go mamma. Pappa Thomas-en pappa som är känslig och snäll, gillar att spela musik!. Tånoringen och dottern-Sofia, "fjortisen" men är snäll mot alla och vill väl:)


Det kommer komma en rundtur i familjens hus och kring deras stilar och så, men det är lite som kommer hända och lite som ska fixas:)


Så kommer ni få en ny kategori om denna familjen, hoppas de kommer bli kuuuul, kommentera vad ni tycker:)

KRAM

//Jonna

Av TheGaming Girls - 24 januari 2015 16:06

Hej:)


Jo, jag tänkte börja med en ny familj:) tycker att Eisabths familj kanske börjar bli lite tråkig?? men i vilket fall så kommer de komma en ny familj. Men jag har verkligen ingen aning om VILKEN slags familj jag ska göra.

Så ifall ni har några ideer så kan ni SUPER gärna kommentera dom!<3 Jag kommer att göra en ny familj nu och så, men jag kommer sen göra en familj med "bloggens val", så hoppas jag att de kommer BOMBAS med kommentarer i kommentars fältet!<3

KRAM
//Jonna

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards