TheGamingGirls

Alla inlägg under januari 2015

Av TheGaming Girls - 14 januari 2015 15:26

oj, märkte att de visst går att söka på watervalleysstable.se om man vill komma till oss, eller för mig går de iallfall, så då gäller de isf som förut, att den första månaden kommer man in på oss genom watervalleysstable.se

Men sen så får man ta vaårat nya namn. Så alltså, de går inte att söka på watervalleysstablebloggplatsen å allt de gamla, utan bara .se!:)

HEHEHEH

//Jonna

Av TheGaming Girls - 14 januari 2015 15:19

Hallo everybodyyyyy!!

Jo, som titeln, sorry ifall ni inte kan söka på Watervalleysstable.se längre..;( men vi kommer att ge er länken till denna, för de verklar som att de inte går så bra att hitta- http://thesimtasticgirls.bloggplatsen.se/

Så ja, ifall ni vill komma till oss så kan ni bara kanske kopiera denna länken ifall ni inte hittar, för säkerhetskull:)


Jo, jag tänker att jag lägger upp lite sims 4 idag, så kommer jag att fortsätta med Elisabeth! (Hon med rött hår på headern), så kommer jag att lägga in de inlägger i en kategori som ni kan hitta längre ner på sidan åt höger!


Älskar er alla så får ni ha det underbart!:D

KRAMAR!

//Jonna

Av TheGaming Girls - 13 januari 2015 21:42

HALLOJ!

Jo, sorry om detta inlägget kommer sent, och även att vi inte har lagt upp ngt på länge, men de e verkligen stora förendringar som är på gång.

Tyvärr så har Elvira slutat på bloggen!;( vi saknar henne alla<3 (det var helt hennes egna val och hon är SÅKLART välkommen när hon vill) Och vi kommer därför göra lite förändringar och hoppas på att de kommer ta denna blogg till nästa nivå. Vi kommer inte längre heta våra sso namn. Vi kommer nu heta My och Jonna-som är våra riktiga namn.

My=My

Jonna=Alina (men mitt riktiga namn e Johanna;)


Dessutom så kommer vi byta namn på bloggen, och vi riktar oss mer in på sims temat, förlåt alla sso älskare där ute! vi kommer ju lägga upp om sso, men vi hoppas lite mer på sims och att vi kommer isperera er till de sjukt roliga spelet.

Och för tillfället, så tänker ni nog nu hur ni ska veta vad bloggen ska heta och hur ni ska komma ihåg den första månaden ungefär.

Ni kan fortfarande söka på Watervalleysstable.se men ni kommer komma till bloggen Thesimtasticgirls. Så bli inte förvirrade. SÅ, för att få detta att bli mera klart. Ni kommer kunna söka på Watervalleysstable.se den första månaden (till February) och så kommer ni komma till bloggen Thesimtasticgirls.


Hoppas att ni har ett nytt underbart år! KRAM

//My och Jonna:D/Thesimtasticgirls!

Av TheGaming Girls - 6 januari 2015 17:27

HALLOJ:D


Jo, här kommer då lite bilder.. Faktiskt LITE bilder.. ahha inte alls många.. men jag kommer nog avsluta här idag:D


  haha, jag skulle bara låta Magnus Och Therese få prata med avrsin person! men de slutade med att alla på direkten bara pratade ihop;) alla 4!


  Även samtidigt så kom en åldrig och en annan vuxen förbi med ledsna miner..:( Vuxna bara gick förbi men åldringen stannade kvar så nu e hon med oxå:)

Jo, imorrn så kan de hända att Therese o Magnus har en bebi! hone e stax gravid o så, men jag tänker att jag kanske lägger upp de imorrn.. men de blir nog bra;)

Men iaf så spelar jag vidare å så ses vi förmodligen imorrn.

HA DE BRA:D

//Alina

Av TheGaming Girls - 6 januari 2015 16:51

Ja, ni ser titeln, jo. Jag kommer nu på kvällen att lägga upp ite bilder på sims!

  btw, Magnus och Therese har gått på en dejt! de klickade faktiskt väldigt bra!:D nu så är de pojkvän coh flickvän:) och de har precis flyttat ihop. (nu är dom i juicebaren) bara så ni vet, o även så e de första natten för dom ihop!


  är ärter Therese lite mat.. och de konstiga e, Asså kolla... (vet inte riktigt om man kan se de) men hon pratar med maten framför henne... WHAT, asså hon sitter nu och har en konversation men typ grönsaker..? jag tror att Therese börjar bli galen:O ONO!


NU PÅ KVÄLEN<3


JO, som de stog däruppe så kommer jag lägga ut lite sims bilder på hur de går för Therese och Magnus tsm! så håll utkik.

Lämna även en kommentar ifall ni tycker att de e bra att blogga om sims+vad ni tycker om Therese och Magnus!


KRAM

//Alina

Av TheGaming Girls - 6 januari 2015 12:29

Nu gjorde jag så att jag skapade en kille åt Therese, dock bor de inte tsm och de känner inte varan. Men som ni ser så försöker de lära känna varan nu!:D

 

Magnus O Therese e rätt lika, båda e prydliga å väldigt (vet inte hur jag ska kalla de) men "frächa.." äsch, vet inte hur jag ska kalla de, men hoppas ni förstår. Jag kommer avsluta här, och så kommer jag blogga och fortsätta imorgon (kommer kanske komma upp lite inlägg senare idag) men jag får se va de blir om..

HOPPAS ni har de bra!

KRAM

//Alina

Av TheGaming Girls - 6 januari 2015 11:41

Jo, jag spelar inte sso så JÄTTE mycket nu, men jag tycker ju lixom att de e kul och så, men för tillfället har jag tröttnat lite..

men iallfall-till de som händer idag!


SIMS!


Jo, mitt sims 3 e as konstigt, jag fattar inte vad som har hänt. Asså jag har universitet, årstider, husdjur och då, den vanliga sims. Men jag har tappat bort koden för husdjur, o även för årstider (TROR JAG), asså de konstiga e att jag hittade koden till årstiden, men nu e den typ borta igen!:( och med bara vanliga sims har jätte konstiga ansikten, men jag vet igentligen inte vad som har hänt.. på min förra data, då va de fina ansikten å sånt, men inte på denna? de e jätte konstigt. MEN då blir de så att de kommer inte komma upp så mkt fr sims 3 utan mest sims 4, men jag ska iaf lära känna 4:an lite mer...:)


SSO


Här kommer jag inte göra så mkt, jag ska typ logga in nu o bara mata mina hästar o kanske göra ngt uppdrag, jag får se. Mend e e inte så kul när hästarna e sura.. men ja, jag tycker somsagt inte att de e så kul längre, men ändå e de? beroende på:D


Men detta var då allt, så kommer det komma lite bilder om Thereses liv senare idag, och så ska vi se hur de går för henne att hitta en man;)


KRAMAR FRÅN

//Alina :D

Av TheGaming Girls - 5 januari 2015 22:26

Jo, som titeln, jag avslutar sims 4 idag med att Therese är forever alone på sin trädgård och spanar efter killar..

  THAT FLIRTY FACE! haha hon kanske hittade ngn trotsallt...

Fortsättning imorgon..;)

Men puss på er så hoppa sjag att ni kommer att få en UNDERBAR kväll+ett vanligt citat fr instagram!


you know whats really beautiful?

Read the first word again


:D

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards