TheGamingGirls

Alla inlägg den 14 december 2014

Av TheGaming Girls - 14 december 2014 17:09

HEJ! nu har jag äntligen fått lite tid att blogga!<3 Jag har nyss spelat sso och gjort alla mina uppdrag;) och ja, mer har jag inte gjort på sso. Det finns inte jätte mycket mer att säga om det.

Men nu lyssnar jag på musik och känner att de e rätt tid att rita nått. Jag kommer nog rita nåt nu ur minnet typ, (OM jag kommer på nåt) men det är inte troligt..;)

MEN jag tror att jag ahr ett litet tips. Detta är väl inte så mycket med sso att göra.. men jag hoppas att ni gillar de tändå eller om jag ska hålla mej mycket mer till sso..

TIPS:

Om du skulle vilja ha ett fint skal till mobilen bara typ för en dag, så tänkte jag att man kanske kan bara ta ett vanligt skal, klippa ut ett papper i samma storlek och sätta åp mobilen eller skalet med självhäftande tejp på baksidan..?

Asså detta var typ det sämsta tipset i hela världen, men jag tyckte att det kunde vara gulligt med kanske ett sso moriv med rosett och sånt, bara låta minnet flöda;)


Och, jag känner verkligen själv att jag borde hålla mej mer till sso ämnet. Men för mej iallfall så är det inte nått spännande på gång.. så jag tänkte att ja, varför inte bara, babbla på!:) men jag hoppas att ni har en bra dag!! och så KANSKE jag kommer tillbaka med en liten ritning snart fr paint;) KRAMAR

//Alina

(ska verkligen försöka hålla till Sso ämnet, men det kanske blir lite tråkigt ifall vi bara bloggar om de, jag känner att de kanske e bra att variera IBLAND;) hoppas de e okej!)

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards