TheGamingGirls

Alla inlägg den 10 december 2014

Av TheGaming Girls - 10 december 2014 20:38

kej, så nu är det så att jag kör igång en Alinas Målar Place nu på kvällen, för det kommer att få mej att bli trött.. haha, men jag kommer att informara mera efter pratet<3


PRAT:

Dagens TIPS:

Här kommer jag nog för det mesta att prata om lite vad som helst, men jag ska försöka hålla mej till ämnet Sso:) Men jag kommer förmodligen babbla på om allting... haha<3 nej men nu ska jag börja.

Jo, jag har ett tips till er som älskar att klottra på White Boards, och sedan kanske inte kan få bort all färg, eller bara vill ha en helt ny, ren och fin White Board.

1.Ta en parfym (vilken som helst), och sedan spreja den över de ställerna du har klottrat ner;)

2. Ta sen ett papper och gnugga. Efter detta kommer det se mer kaos ut en va det e men iaf.

3. Spreja sen lite mer parfym och oxå kan du ha vatten på pappar eller handuk och gnugga.

4. OM det ser bättre ut kan du hitta ngn slags bommull för att få den glänsig, haha. Eller så kan du bara fortsätta med papper-vatten-parfym:)

Detta var typ helt onödigt, med det är ett bra tips iaf;)


MEN nu så kan ni säga vad ni skulle vilja att jag ska rita. Så det är bara att säga vad ni skulle vilja somsagt och sen så kommer den antingen upp idag eller imorgon. Beroende på hur trött jag blir;) men nu ska jag spela lite Sso, haha. Ses där!<3 PUSSAR OCH KRAMAR
//Alina

Av TheGaming Girls - 10 december 2014 20:34

YAS, ni läser titeln, mitt och Elviras internat är tillbaka!<3 Så jag tänkte köra en Alinas målar Place!:) men bara så ni vet, om der kommer att vara tillexempel nelle puh, så kommer jag förmodligen hitta ngn bild hemma för att kunna se lixom motivet och så:) hoppas att det är okej. Så, sanrt kommer det komma ett inlägg med Alinas Målar Place och faktiskt lite prat oxå=) Tyvärr hann jag inte med att göra nån uppdragsvlogg idag pågrund internetet..:( men jag ska försöka göra den imorrn:)

Nu ska jag iaf spela sso ett tag efter jag har lagt upp den nya bilden=)<3 PUSS

//Alina

Av TheGaming Girls - 10 december 2014 18:54

japp Elvira och Alina kommer inte spela sso eller något nu den senaste tiden.....

..?

Av TheGaming Girls - 10 december 2014 17:02

Jag tror verkligen inte längre på detta  med "Alinas Målnings Place" det verklar som om det inte kommer att bli bra, så jag kommer att strunta i det.

Och så vet jag inte heller om uppdragsvloggen, hur ska det bli med den, är det nån som ens vill ha den?

Och jag, Alina, ska jag ens vara kvar på bloggen..?:(

(detta kommer betyda att edt inte blir ngn Alinas målar place eller uppdragsvlogg idag:( )

Av TheGaming Girls - 10 december 2014 15:11

Hej alla fina ni<3

Nu är jag precis hemma från skolan och jag tänkte lägga till en sak på Alinas Målar Place-varför inte göra så att jag pratar lite då och då om sso (om jag har ngt att säga) eller typ nåt liknande, så vi ändå håller oss till själva sso:)Det skulle iaf jag tycka bli rätt bra:) får då akn vi hålla oss lite till Startsable somsagt<3 Men jag hoppas att det kommer att bli bra! så det kommr nu isåfall heta- Alinas måla place+prat  ibland då om det finns nåt att prata om:)


Så, eftersom att vi nu kommer ha den lilla nya iden så tänkte jag prova idag! Så kommentera vad ni vill att jag ska rita:) och då på denna kommer jag att prata lite då:)


Men nu blir det lite prat ändå:)

Jag kommer då informera på pratet idag lite om olika ideer kanske eller några frågor ni akn ställa så ska jag försöka svara på de:) lixom så att ni kan lära känna oss lite bättre med tiden!:)


MEN NU TILL NGT HELT ANNAT!

jag kommer ju att försöka lägga upp en uppdragsvlogg idag, och det går ju till som vanligt då:) sen så e det ju tråkigt att det är uppdateringar idag, men jag tror att det vanligtvis brukar öppna typ 16:30 eller 17:30 typ nåt runt deet:) hoppas att ni mår bra! och somsagt, kommentera gärna vad jag kan rita till målar placet:)  PUSS OCH KRAM<3 :3

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards