TheGamingGirls

Alla inlägg den 22 december 2014

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 22:00

Jo nu har jag precis märkt en värde kon för julen.

Koden heter HAPPYHOLIDAY och ger dig 200 sc så använd det väl i framtiden.

man kan köpa massa saker för 200 sc som sadlar, kläder och massa andra saker så lycka till i framtiden, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR hälsningar ALLA  FRÅN WATERVALLEYSSTABLE!! hoppas ni kommer fortsätta följa denna blogg.

Lycka till i framtiden på sso älskar alla er följare<3/Alla

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 19:46

Hejsan! 


Jag tänkte på att många av er ville ha sims! så då ska ni få sims!, Alina kommer att fixa sitt sims efter jul alltså om några dagar! woop woop!!


Någon annan som är taggad??


 


Här har ni Trevor med ägaren Lindsey!! de kör barrel race med höbalar!


ååh önskar jag var Lindsey!!


Om ni vill läsa mer om Carol, Trevor och deras föl samt Caprifole!! checka in min blogg som för tillfället inte är så akitv.... men jag jobbar på det!


Läs om det här


//My

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 17:19

Här är min vackra Winterbeauty!

  Jag kanske kommer lägga upp var det hemliga uppdraget är senare idag, men om inte det kommer jag göra det imorgon, det var typ allt för mej idag!:D KRAM

//Alina

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 17:01

HALLOJSAN


Jo, jag kommer nog inte att hinna att göra detta med en uppdragsvlogg till hemliga uppdraget, jag kommer däremot lägga upp en bild på vart de är ngn stans, så det kommer inom kort.

Hoppas att det blir nåt bra för er som inte har hittat det så ni har ngt att göra, PUSS OCH KRAM (vi ses snart;)

//Alina

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 15:32

HEJSAN alla:)


Jo, nu är det så att jag har gjort lite annat så NU ska jag logga in på sso, jag vet inte om jag ska göra den lilla uppdragsvloggen eller om jag bara ska visa var den ligger ngn stans, ni bestämmer, så ni kan skriva vad ni tycker:D


Sen så de de så att jag har väldigt lite uppdrag, så efter jag lixom har gjort ryktessaker och sånt så kommer jag att tävla lite med mina nya finaste Winterbeauty!

Så snart kommer det upp en bild på min finaste!

KRAM
//Alina

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 11:14

Jo som ni säkert såg i det föra inlägget så visade Alina när hon spelade att serven skulle stängas ner om 10 min och nu har jag fåt mer information om denna händelse.

Starstable gännget har nu bestämt att.Nyår och julafton e ju på onsdagar men man vill ju spela på onsdagar på julafton och på nyår så dom har flyttat uppdateringarna till måndag bara den här måndagen och nästa så att ni alla vet.

Så det e inget annat fel på spelserven så tänk att det bara e onsdag, så man kommer ungefär kunna spela vid 4-5 runt där det brukar öppna då.

Hoppas ni har det bra i framtiden lycka till på sso älskar er alla följare/Elvira<3

                                                  

                                                  

                                                  

         

Av TheGaming Girls - 22 december 2014 10:44

  VAD ÄR DETTA?? varför varnar de om att spelservern ska ner?? det är väl inte direkt som att de fick nåt problem som de just vet om NÄR det ska vara?? detta är jätte konstigt.... O det står

-Spelservern stänger ner om 10 minuter

Och nu så är det redan 5 min? Jag undrar verkligen vad som händer här....:O


Över till mitt babbel:


NY HÄST:D

Jo, igår så köpte jag en ny häst!:D Det är en jätte fin grå andalusie (sitter inte på den på bilder för jag kör tävlingar me den efter), men hon heter Winterbeaty och är såå fin:D kommer att lägga upp en bild på henne senare idag om starstable öppnar.. men ja, hon är nu i gränsfall till lvl 7:) 


Idag när sso har öppnat:

Jo, när man kan spela igen kommer jag att göra mitt enstaka lilla uppdrag;) o efter det lite ryktesuppdrag. Och KANSKE så kommer jag att göra ett hemligt uppdrag jag hittat i gylleneåsarna, så om ni vill så skulle jag kunna göra TYP en uppdragsvlogg på de, fast jag kanske bara visar vart de är, äsch, ni bestämmer om de:D Och då kommer jag att ja, visa antingen vart de är eller det+uppdragsvlogg.


Hoppas ni har det bra och KRAMAR till er alla!

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards