TheGamingGirls

Direktlänk till inlägg 7 december 2014

Tusen gånger om - Säsong 1 Avsnitt 1

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 14:15

Ja då är den väl känta serien här!!

 


"Allt började med att skötarna till Dreamkiss kom och tittade lite på hans kolik, jag däremot bara stod och tittade på honom och kunde inte röra en muskel, fattar ni? jag! som var hans ägare grät inte av att han bara hade några/någon dagar kvar att leva!"


 


"Plötsligt kom Alina förbi."

- Hur är det?

- Hemskt, jag fattar inte att han kommer och försvinna!! sa jag med mörk och hes röst

- Jag förstår att du är deppig, men om du vill kan du få testa några av våra hästar

- Mm svarade jag


 


"på morgonen nästa dag så stod jag i köket och skalade morötter."

- Pappa, har Dreamkiss... du vet, sa jag medans min ton började bli mörkare

- Inte än stumpan... du kanske kan gå ut och titta till honom innan du går.

- ok, detta är sista moroten sedan går jag till Elvira och Alina, sa jag medans jag rusade förfullt med att skala den sista moroten.



"När jag kom så stod redan Alina och Elvira där och ropade på mig"

- Hej! sa Alina förtjust!

- Hej, sa jag och gav ett varmt leende!

- Så... mår Dreamkiss... bra?, frågade Elvira

- Ja... inte än... du vet, sa jag för att svara på hennes fråga 

- Men du ska få träffa nån, sa Alina spänningsfullt



    


- Badaam! sa Elvira och Alina i kör!

- detta är Daydream och hon längtar efter en ny ryttare!

-......Wow...jag kan inte få fram någon ord, sa jag stumt

- vad väntar du på testa henne, sa Elvira spännings fullt!


 


- Hon är som gjord för dig!!, sa Alina

- jag.....jag kan inte, snyftade jag

- Joo, sa Elvira du klarar det! testa trava!


 


Jag började med och skritta och lät Daydream ta mig vart hon ville, hennes steg var så mjuka!...


 


Men plötsligt började hon galoppera iväg med mig!

- MY!, skrek Elvira

- DET ÄR OK! VI RIDER EFTER DIG!, skrek Alina medans hon hoppade upp på sin häst och skänklade iväg honom


 


Dock tog Daydreám det lungt i skogen

- Det är ok Daydream, kan du skutsa hem mig nu?

daydream frustade!

Hon ledde mig till någon slags kojja ute i skogen.


 


-Wow, vilket ställe, sa jag förtjust för mig själv

jag gick fram till en bokhylla och såg en teckning av en häst som var underbart vacker och en ryttare som hade ett pris i handen


  


Sedan kom någon bakom mig och sa

- hej

jag hoppade till men det var bara Elvira och Alina

de såg mig hålla i teckningen och sirrade på den till dem sa

-... vi vet vem det är...










Puss och Kram Allihopa hoppas ni tycker den var spännande än så länge!


 
 
Ingen bild

Lisa

7 december 2014 14:21

Fortsätt snälla gråter typ lite...

TheGaming Girls

7 december 2014 14:23

haha, jadå, vi ska fortsätta;)
//Alla

 
Ingen bild

Lola

7 december 2014 14:22

Jättespännande

TheGaming Girls

7 december 2014 14:23

;):)
//Alla

 
Ingen bild

Signe Lightgrass

7 december 2014 14:23

Oh gawd va bra!

TheGaming Girls

7 december 2014 14:24

tack så mycket!:)
//Alla

 
Ingen bild

Ronjas Liv

7 december 2014 14:24

:D Ni är den bästa bloggen! + älskar er nya header ;)

TheGaming Girls

7 december 2014 14:25

tack så mycket:) Haha ja vi tänkte oss ett litet jultema:)
//Alla

 
Ingen bild

Adriana Candlepaw

7 december 2014 14:25

#denbästaserieneversåjaggrätliteniärbäst

TheGaming Girls

7 december 2014 14:26

#tacksåjätemycketviälskarer"fans"oxå
//Alla

 
Ingen bild

Hannah

7 december 2014 14:25

Ni är ass bra!

TheGaming Girls

7 december 2014 14:27

tack::)
//Alla

 
Ingen bild

Yona

7 december 2014 14:26

åh! kommer ni göra ett speciellt jul avsnitt!!??

TheGaming Girls

7 december 2014 14:28

ja det kanske vi kommer göra:) vi får se:D
//Alla
men vi ska försöka;)



 
Ingen bild

Ida Mctree

7 december 2014 14:28

Jag kommenterar lite mer nu eftersom jag vågade inte förut

TheGaming Girls

7 december 2014 14:30

:) det är ingen fara att kommentera, det lovar vi. Och om ngn skulle vara taskig eller så, så kan du bara skriva en personlig kommentar till oss så tar vi tag i det:D KRAM
//alla

 
Ingen bild

Karin Dogroad

7 december 2014 14:29

kan ni vara bäst och ha en youtube kanal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TheGaming Girls

7 december 2014 14:32

vi funderar faktiskt på det;) men vi kommer att informara lite mer om det på bloggen först:)
//Alla

 
Ingen bild

Elvira

7 december 2014 14:30

Kan jag få vara med i Shady stars club? jag heter Elvira Moonfall och är på server 1!

TheGaming Girls

7 december 2014 14:31

tyvärr så är vi på server 2!:( men annars så hade du ju självklart kunnat vara med

 
Ingen bild

Bianca Moonbaker

7 december 2014 14:31

är ni på Marshmallow Clouds?

TheGaming Girls

7 december 2014 14:31

nee, det tror vi inte..;)
//Alla

 
Ingen bild

Mona

7 december 2014 14:32

#starstables #största #blogg #ever #bästa #också

TheGaming Girls

7 december 2014 14:33

haha tack tror vi:)
//Alla

 
Ingen bild

Freja

7 december 2014 14:33

herregud vad många kommentarer ni fick nudå :D

TheGaming Girls

7 december 2014 14:33

hah ja jag vet:) ;)
//Alina

 
Ingen bild

Jonna Oakfield

7 december 2014 14:34

GÖR ETT TILL INLÄGG IDAG? HAR NI EN SPECIELL DAG DÅ DENA KOMMER UT?
sorry capslock

TheGaming Girls

7 december 2014 14:36

det får vi se. Elvira är inte här just nu, men kanske imorgon. Det tar ett litet tag att göra dom här. Men det skulle ju faktiskt vara bra att göra nu på kvällen;)
//Alla

 
Ingen bild

Caroline

7 december 2014 14:36

Hur klarar ni ha en blogg vill ha lite tips?

TheGaming Girls

7 december 2014 14:39

ja, vi är ju trots allt 3 här i bloggen.
1. Para ihop dej emd en kompis så blir det lättare att uppdatera.
2. Se till att du tycker att det är kul, det är det viktigaste.
Det är typ det enda:) men också så tar det ju tid från skolan. Men det är bara att typ blogga lite från mobilen på rasten eller nåt:)
//alla
KRAM

 
Ingen bild

Emma

7 december 2014 14:41

En dikt till er:
Ni gick till sso
utan nån oro

Ni ville skypa
och ni blev hypa

Ni gjorde en blogg
som blev värsta succén
snälla signera min affish
den luktar fisk men ändå :)

TheGaming Girls

7 december 2014 14:48

HAHAHHAHAHAHAHAHA guuu jag skrattade igäl mej när jag läste detta:D ahahhahaa asså gud jag dör på det där sista;)
men såklart så så kan vi siingera din affisch som lukar fisk?? ahhaha
PUSSAR OCH KRAMAR
//alla

 
Ingen bild

Fanny Lightningstirke

7 december 2014 14:44

Du har den bedste blog hvordan kan du være så godt, når du har lavet bloggen i november undskyld jeg er dansk

TheGaming Girls

7 december 2014 14:46

Tak så meget fra os alle

 
My

My

7 december 2014 14:50

Njehehehehehhehehehehehehehhe

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

TheGaming Girls

7 december 2014 14:50

tack tack my. My här på watervalleysstable blev glad nu;)
//MY

 
Ingen bild

Linda

7 december 2014 14:51

Fin blogg! gick in på den idag

TheGaming Girls

7 december 2014 14:52

kul, och tack:) hoppas du fortsätter att kolla in den och att du gillar vad vi bloggar om:)
//alla

 
Ingen bild

My nr 2

7 december 2014 14:51

Jag heter My :D

 
Ingen bild

Felicia

7 december 2014 14:53

kom på denna blogg (trumpet)
tittade in 8trumpet)
Visade sig vara bra (trumpet)
Jag älskar er (awwwww<3)

TheGaming Girls

7 december 2014 14:55

Jag tittade på kommentaren (trumpet)
Kollade glatt (trumpet)

Jag säger tack (awwwwwh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TheGaming Girls - 7 augusti 2015 10:15

Halooooooj!   Nedanför har ni länkarna till våra youtube-kanaler! Mer info i förra inlägget!     Min kanal (Jonnas)- https://www.youtube.com/channel/UCJF7cM-T-eg5-mkl1X14qlg     Mys kanal (My)- https://www.youtube.com/user/My11467  ...

Av TheGaming Girls - 6 augusti 2015 18:14

Halloooojj!!   Hoppas att ni alla har det bra<3   Som jag typ ALLTID säger i alla dessa inlägg: Ledsen att vi inte har varit så aktiva på sistone... Men det är nåt fel med denna sidan för My, hon kan typ inte skriva eller lägga upp inläg...

Av TheGaming Girls - 27 juni 2015 14:55

Halloj alla underbara människor!:)   Jag hoppas att ni har haft en underbar start på sommarlovet än så länge och att ni alla mår bra.   Vi båda ber om ursäkt att vi inte har varit så aktiva under ett låååångt tag! My har haft problem med sida...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:08

Jag tänkte inte på en sak...   Äm jo, det är ju onsdag så starstable gör ju uppdateringar:( så jag kommer ju inte kunna spela där, åååååååå   Men ni kan mer än gärna lämna en kommentar på ett kul spel du vill se mig spela;) Lämna en kommetar:...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:02

HEJ!     Jag ville bara informara er om vad som kommer komma ut på bloggen idag!<3   -Jag kommer nog för det mesta spela lite star stable och lägga ut lite vad som händer från det. Men jag är inte säker på om jag ska göra en uppdragsvlog...

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards