TheGamingGirls

Alla inlägg den 7 december 2014

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 13:05

Tjenare!

idag (för typ 2 minuter sedan) så tjoade jag runt i papperskorgen på min dator och hittade två gamla bilder + en från våra fans!


   


Detta är början på när statisterna kom älskar er <3


 

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 12:49

Kolla! nu skriver jag hej med några konstiga bokstäver!:O

hej

Proffsigt;) nej men jag har ärligt talat ingenting att göra just nu. Level 13-14-15 på sso är sååååå segt. Det finns verkligen ingenting att göra där efter typ 2 ynka uppdrag..... Segt..

men nu tänker jag dra till med något som är sant:

-Ja då elever, har ni gjort era läxor?

-Nej, men har du rättat våra matte prov?

-Förstår ni inte att jag har andra prov att rätta!?

-Fattar inte du att vi har andra läxor att göra??


(denna har jag inte kommit på själv men jag har fixat till den lite bara;) )

men ja, som ni vet så har jag jätte tråkigt.. Så snälla lämna någon rolig kommentar i fältet eller skriv nåt snällt:D

KRAM
//Alina


                                                  

             

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 12:48

Hellooooooooooooooooh! 


nu har det ju typ gått 7 dagar sedan December började men jag kör yolo och gör en månadens mål ändå ;)


Mina mål:


1. Köpa Ny häst


2. Komma upp i lvl 15


3. Min häst ska komma upp i lvl 10


4. Min startarhäst ska komma upp i lvl 15 :D

 

 


Japp det var alla mål för mig denna månaden :DD


Kram // My Watervalley!

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 12:40

1.Mitt mål denna månad är att jag ska försöka komma upp i level 16 är snart det och vill värkligen komma upp så det är mitt mål.

2.Mitt andra mål e såklart att jag vill ha en ny häst då ska det bli en Nordsvensk som både Alina och My har så då blir det värdiglt roligt att alla har samma ras på häst.

3.Mitt tredije målet är vi ska få fler följare typ 70 i slutet av denna månad eller runt det.

4.fjärde målet så ska jag, Alina och My få fler medlemar i vår klubb Shady Stars Club vi har nu 13 medlemar hoppas vi får fler kanske vi stöter på er då kanske ni kan va med i den.

Detta är mina mål denna månad//kram Elvira

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 12:39

OKEJ, jag har några månadens mål..


.Komma upp i lvl 15

.Komma in i gyllenåsarnaa

.Köpa ny häst när det är dubbel starcoins helg

.NYA HÄSTSKOR


Hehe.. a det blev några styckna. Men jag tänkte såhär, att ifall jag ahr flera månadens mål så kan jag gå in och redigera och lixom göra en sån här-a- brevid, som ska symoblisera att jag ahr avklarat det:) så det kommer att vara najs;)


Om ni har några finderingar och sånt över bloggen så kan ni gärna kommentera:) och om ni vil ha hjälp med ngt på sso så kan ni kommentera på ngn utav mina bilder o så ska jag försöka hjälpa dej:) PUSS
//Alina

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 12:17

NU är det första avsnittet klart! vi kommer att lägga ut det inom kort! och den slutar lite mystiskt;) vi hoppas verkligen att ni kommer gilla den och tyvärr så kunde vi inte få in SÅ många statister som vi trodde i detta avsnitt. Men de kommer att komma mer och mer.

Nu kommer ni säkert undra NÄR dessa avsnitt kommer ut. Det kommer att vara lite olika. Beroende på skola och så. Så vi får se lite när vi har tid. Ibland kan det komma nästa dag. Ibland kanske det dröjer en vecka. Oxå kan det bero på hur många statister vi får in och så. PUSS och KRAM

//Alla

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 11:19

IDAG, börjar vi äntligen på vår serie! så det är viktigt att du kommeterar ifall du skulle vilja vara med som statist. Det skulle vara jätte kul om så många av er vill vara med, det skulle verkligen hjälpa oss med denna serie! för att vi ska kunna veta att vi vill vara med så ska ni kommentera:

-Vad ni heter på Sso

-Vilken sever

Så man måste då ha lite mer tid än vanligt på Sso för att kunna vara med.

Och det är ju jätte lätt. Varför ni måste kommentera detta e för att vi ska kunna veta vilka ni är och var ni är.

Bara så ni vet, en statist kan ha olika mycket rollspel eller vad man ska kalla det. Så man får inte bli arg på nån för att den kanske fick mera att göra en den andra.Vi kommer välja frånm de som har:

-Mest tid=större roll

-Mindre tid=minde roll

så på det viset får man en stor eller liten roll. Och ni kan ju självklart välja vad ni skulle vilja vara. Vi informerar senare på Sso! (det är er tid att glänsa;) haha:) KRAM

//Alla

Av TheGaming Girls - 7 december 2014 10:10

MR:KEMBEL!!

HAHAHAHAHAHAHHAHA jag dööööör  

 

MEN nu så funkar äntligen starstable<3 SUUUPER KUL:)

Men imorgon kommer jag att komma in till Gyllenåsarna:D yey!

Men oxå idag så kommer vi att försöka placera ut ställen vi kommer filma på:) så kommer vi prata lite om serien o så:)

kommentera ifall du skulle vilja ses med ngn av oss på starstable (server 2) så kan vi bli vänner och lära känna varan:)

//Alina

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards