TheGamingGirls

Direktlänk till inlägg 5 december 2014

Starstables Error 500 502 504

Av TheGaming Girls - 5 december 2014 16:09

Hejsan allihopa!


det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen och vi hade nämligen tänkt börja på serien, men så strular starstable och den har gjort det sen onsdag >:( 

det är inte bara för oss utan för en massa andra också. Men iallafall starstable supporten gör så gott det kan med att fixa problemet, det kanske kommer ta ett tag men det är det värt det. 

Dock komer man in lite i minuten eller i timmen via SSOs Launcher men nu har den också börjat strula. 

Såhär står det på deras facebook sida:


Som ni har märkt så är inte Star Stables hemsida så stadig som vi hade hoppats på.

Tidigare ikväll så försökte vi få upp vår hemsida och spelet så ni kunde komma in och spela igen, men vi är ledsna att behöva meddela att det inte gick så bra som vi trodde då fler problem uppstod.

Detta betyder tyvärr att vi var tvungna att ta ner spelet och hemsidan igen. 

Vi läser alla era meddelanden och vi förstår hur frustrerande det måste vara för er. Medans vi jobbar på att få upp spelet så sitter vi också självklart och funderar på hur vi ska kunna kompensera er för förlorad speltid. 

Tack för alla era fina och stöttande meddelanden! Vi lovar att vi gör vårt absolut bästa för att lösa detta. 

 
 
Ingen bild

Lina

5 december 2014 16:23

Men guud har error 500 :( är as trött men er blogg får upp mig på dagarna :D

 
Ingen bild

Joline

5 december 2014 16:24

As irriterande men älskar att ni berätter för oss, jag trodde nästan ni slutade med bloggen :(

TheGaming Girls

5 december 2014 16:29

Nee, vi har inte sluatat med bloggen , men om så informerer vi såklart er, men även så är det så mycket med skolan och så..
//Alla

 
Ingen bild

Mona

5 december 2014 16:25

för mig funkade det på eftermiddagen (är förkyld :() men sedan bara la det av i nätverks fel :(

TheGaming Girls

5 december 2014 16:27

japp! det hände exakt samma sak för oss!! ingen aning om varför:(
//Alla

 
Ingen bild

Manda

5 december 2014 16:26

Shit. JOBBA SNABBARE STARSTABEL

TheGaming Girls

5 december 2014 16:27

haha aa typså;)
//Alina

 
Ingen bild

Sally

5 december 2014 16:29

nu sitter jag här, har skit tråkigt går tillomed in på t.ex youtube och tittar på klipp som jag inte gillar D: what has happened with this world :,(

Älskar er och er blogg

TheGaming Girls

5 december 2014 16:30

sitter i samma båt då.. Det är skit tråkigt..
O kul att du gillar bloggen

 
Den Tama Rävens Blogg

Den Tama Rävens Blogg

5 december 2014 16:31

Dumma sso, allt är den dära uppdateringens fel , och snart är det jul med :(

http://tamrav.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lissabon

5 december 2014 16:32

:(

TheGaming Girls

5 december 2014 16:32

Medan vi väntar på att hemsida och spelet ska komma upp igen passar vi på att visa upp lite fin Fan Art som vi fått från våra härliga spelare!

Glöm inte heller bort att vi just nu har en tävling där man kan vinna hela 10,000 Star Coins! Det enda man behöver göra är att skicka in sitt finaste och mest kreativa julkort till vårt kontor på adressen:

Star Stable
Östermalmsgatan 87D
114 59 Stockholm

Vi är på god väg att få spel och hemsida tillbaka till det normala men det dröjer ytterligare lite. Så passa på att spendera tiden nu medan ni väntar på att skapa lite fina julkort!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget!

//My allt kommer o ordna sig :D

 
Ingen bild

Bonnih

5 december 2014 16:34

älskar dig Alina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TheGaming Girls

5 december 2014 16:38

Tack så jätte mycket, älskar verkligen sånna här kommentarer, sätter verkligen ett leende på munnen

 
Ingen bild

Eva

5 december 2014 16:35

My du är den bästa!!!
jag har följt dina bloggar sedan du började med dem :D

TheGaming Girls

5 december 2014 16:38

Tack du e också bäst

 
Ingen bild

Karin

5 december 2014 16:36

Elvira, jag såg dig i spelet typ i måndag och grät ihjäl mig för jag älskar er blogg så mycket så jag tog bild på dig och skickade till mina vänner (de är också fans :D) och de bara no whay!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TheGaming Girls - 7 augusti 2015 10:15

Halooooooj!   Nedanför har ni länkarna till våra youtube-kanaler! Mer info i förra inlägget!     Min kanal (Jonnas)- https://www.youtube.com/channel/UCJF7cM-T-eg5-mkl1X14qlg     Mys kanal (My)- https://www.youtube.com/user/My11467  ...

Av TheGaming Girls - 6 augusti 2015 18:14

Halloooojj!!   Hoppas att ni alla har det bra<3   Som jag typ ALLTID säger i alla dessa inlägg: Ledsen att vi inte har varit så aktiva på sistone... Men det är nåt fel med denna sidan för My, hon kan typ inte skriva eller lägga upp inläg...

Av TheGaming Girls - 27 juni 2015 14:55

Halloj alla underbara människor!:)   Jag hoppas att ni har haft en underbar start på sommarlovet än så länge och att ni alla mår bra.   Vi båda ber om ursäkt att vi inte har varit så aktiva under ett låååångt tag! My har haft problem med sida...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:08

Jag tänkte inte på en sak...   Äm jo, det är ju onsdag så starstable gör ju uppdateringar:( så jag kommer ju inte kunna spela där, åååååååå   Men ni kan mer än gärna lämna en kommentar på ett kul spel du vill se mig spela;) Lämna en kommetar:...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:02

HEJ!     Jag ville bara informara er om vad som kommer komma ut på bloggen idag!<3   -Jag kommer nog för det mesta spela lite star stable och lägga ut lite vad som händer från det. Men jag är inte säker på om jag ska göra en uppdragsvlog...

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards