TheGamingGirls

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av TheGaming Girls - 17 februari 2015 17:01

Tjenare, eftersom många verkade gilla mitt senaste inlägg så är det väl lika bra att jag lägger upp lite mer bilder på dem, intet sant ;)

 


Vi kan börja med tre bilder av den spralliga, glada och kreativa sångerskan Lillian Bluu!


   


 


Sedan tycker jag att vi tar tre bilder av min lilla trollkarl Crystal Doyleé som älskar att posera lite vilt och vågar ta snabba beslut!


   


 


Och vem kan glömma akrobaten Sonny?, tja inte jag iallafall ;) Dock hade jag bara två bilder på henne :(


 


 


Sedan har vi dem tre tjejerna poserandes ihop! Jag tycker dem ser så söta ut på den bilden O.O


 


Och vem kan glömma familjens lilla par, Javed och Crystal Bluu!! (Och ev. en liten bebis! <3)


 



//My Ha en fortsatt bra dag! 


Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards