TheGamingGirls

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av TheGaming Girls - 5 februari 2015 17:10

Här kommer då mina två freak:)


  Här är då en utav de, ja.. jag tänkte mer på ansiktet och så:) han har mer ett avlångt ansikte med VÄLDIGT konstiga ögon;) (Som man inte ser så bra, sorry), men dom är iaf JÄTTE stora och sitter långt ifrån varan;)


  Här är då den andra. Hon har då ett bredare ansikte och ser lite, haha "konstig" ut;)


Asså  jag vet  inte om jag ska göra detta. Det känns bara inte som om det är lixom ngt som skulle vara "kul?", så jag vet inte. Men kommentera gärna vad ni tycker så skulle jag bli glad<3

KRAM
//Jonna

(Gjorde inte detta inlägg så speciellt.. men jag vill gärna se om det är något ni skule tycka e kul<3<3<3<3)

KRAAAAMAR

Av TheGaming Girls - 5 februari 2015 16:54

ÄNTLIGEN SÅ FUNKAR SIMS:)

Oj haha förlåt, HEJ!<3


Jo, somsagt så funkar mitt sims nu! så jag ska på direkten sätta igång med Veckas sim som kommer bli "FREAK". Kommer bli sjukt kul att göra så hoppas jag att ni kommer gilla den oxå<3


Jag kommer även göra en ny (STOR) familj hade jag tänkt, och spela lite på den, men jag har dock ingen aning om vad jag ska göra för spännande på den... aja, jag får se!

KRAM
//Jonna

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards