TheGamingGirls

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av TheGaming Girls - 12 februari 2015 13:57

Tja lol alla simmare som följer denna blogg!! <3

Idag gjorde jag lite research på det nya expansions paketet som ska komma till the sims 4!!

Detta är alltså det FÖRSTA expansions paketet till the sims 4!

Men iallafall det kommer att släppas i April 2015 och VEM MER ÄR EXITAD?????????!??!?!?!


Det har kommit 7 nya saker som jag har räknat ihop!


1. Det kommer att finnas rymdvarelser och ja EA var så snälla att ta med rymdvarelser i the sims 4 också! Jag menar vad skulle the sims vara utan rymdvarelser!


2. DU KAN SKAPA BUTIKER!!!!!! Ja jag blev överlycklig! (För er som inte har the sims 2 Arbetsliv kommer säkert inte förstå hur glad jag är) Men iallafall detta har funnits i tvåan och detta var ett av mina FAVVISAR! <3


3. Du kan nu följa med dina simmar till jobbet YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


4. Du kan bli en doktor!!!!! Ja och fört tänkte jag "aha vem bryr sig!" men sedan såg jag att det nya var.... MAN KAN FÖRLÖSA BARN!!!!!!


4. Bli en polis Yes bli en polis och häng med din sim för at bekäpa brott!


5. Bli en vetenskaps man Vetenskapsmän tillbringar dagarna med att bygga galna uppfinningar och samla unika prover till förskräckliga skapelser som Simstrålen. Dina simmar måste välja om de ska använda sina uppfinningar till att hjälpa eller plåga sina medsimmar.


6.  Lär dig nya färdigheter: Kolla in en helt ny grupp med färdigheter som ger dina simmar möjlighet att skapa ännu fler unika föremål. Nu kan simmarna ta ett läckert foto eller baka och dekorera en smaskig godsak med de nya fotograferings- och bakningsfärdigheterna. Allt dina simmar tillverkar kan stolt visas upp där hemma eller säljas för några extra simdaler


Och den sista!!!! 7. Nya karriärslokalerHelt nya karriärslokaler och kvarter som sjukhuset, polisstationen och forskningslabbet, alla fullmatade med nya föremål som hjälper dina simmar att nå framgång! Eller kila ner till butiksområdet för att kolla in de många butikerna du har skapat och kanske hitta din sims verkliga kall.

 

Detta var väl typ allt ;) Jag ser fram emot att göra en let's play på detta!! (Kommer i April eller senare på min kanalhttps://www.youtube.com/user/My11467 )

 

Kolla gärna in trailern med!

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards