TheGamingGirls

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av TheGaming Girls - 13 februari 2015 15:31

HEJ:)


Jag är ledsen att jag inte uppdaterade något i Onsdags!<3 Hoppas att det är okej!<3 Jag tänkte att idag kanske jag borde uppdatera lite om det jag tänkte göra då. Men jag måste göra annat, så jag är ledsen om detta kommer bli allt för idag<3


Jo, för det första så tänkte jag undra ifall ni vill ha kategorin "Tips"? Jag tänkte att det kunde vara kul att dela med mig lita av annat som kan vara kul att göra hemma och så för att variera lite. Men tycker DU att jag borde ha kvar "Tips"? KOMMENTERA ELLER GILLA DENNA BILDEN!<3

 

För det andra så är jag ledsen, jag kommer inte kunna uppdatera hur mycket som helst idag.. jag ska iväg på en fest så kan därför inte uppdatera mer efter detta..:( men jag hoppas att det är okej. Jag lovar att jag kommer försöka göra hur mycket BONUSAR och annat mera nästa vecka! dessa veckor har de bara varit så mkt nationella prov... så jag har behövt gå igenom saker och ting<3


För de tredje så tänkte jag undra ifall ni även tycker att Veckans Schema är bra? jag VET att jag inte följde det super mycket denna veckan. Men jag lovar att der kommer förbättras<3 Dessutom, vad vill DU se på nästa vackas schema? Kommentara i detta inlägg!<3


KRAM
//Jonna


(Dessutom, är det någon av er som läser som gillar The Fooo Conspiracy?? Det gör iaf jag o jag å min kompis kommer förmodligen gå på FoooBuzzKillZoo, kommer nån av er göra det?<3 (Om ni vet veta vad de e eller så kolla The Fooo¨Instagram<3)

Haha nu har ni massor att kommentara och tycka till om!<3 NNU MERA KRAMAR TILL ER ALLA!<3 PUSS:)

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards