TheGamingGirls

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av TheGaming Girls - 9 februari 2015 16:22

Hej igen alla läsare<3


Här kommer schemat för denna veckan!<3


  Jag hoppas att man ser bra..


Jag vet att den ser väldigt tom ut, men jag har massor att göra, så denna vecka kommer det inte bli massor utav uppdateringar. Det kan komma en liten BONUS någon dag, men det får vi se.

Jag ska försöka hålla mig till detta schema så mycket jag kan så hoppas jag att ni ox tycker att det är bra<3

KRAM
//Jonna

Av TheGaming Girls - 9 februari 2015 16:02

HEJ alla:)


Jo, jag tänkte såhär, jag: //Jonna) kommer lägga upp "veckans schema" från mig:) Då kommer jag lägga upp det som kommer hända under veckan och det jag kommer lägga upp<3 Jag tror detta kommer bli väldigt bra för då får båda jg kol p vad jag ska lägga upp och ni får mer koll om vad som händer:) Det kommer uppdateras varje vecka (på måndagar) och komme då bestå av det som kommer hända den veckan;) nu tror jag att jag har varit specifik nog;)


Det första schemat kommer komma upp idag<3 Så kommer nifå se hur det kommer bli. (Detta schema kommer inte bli som det jag la upp igår. Det var bara något jag gjorde, så den jag gjorde då kommer inte gälla denna vecka!)


KRAM
//Jonna


(Schemat för denna vecka kommer upp inom kort!)

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards