TheGamingGirls

Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

Johan Och Elisabeth!

Av TheGaming Girls - 15 januari 2015 18:15

    SÅ! här kommer lite bilder med Elisabeth å Johan+vart hon egentligen bor och hur det ser ut!:)

   Först och främst tänkte jag visa lite  vart Elisabeth egentligen bor! Jo, så typ en house tour?? Iaf så är jag inte lixom "klar" med alla detaljer o så. Jag blir ofta så spänd på att börja spela sims när jag väl har gjort ett hus hon kan leva i,  så varken  tomt, hus eller väggar e typ klara med detaljer o aktiviteter.. men iaf, nu ska ni få se de 2 våningarna i Elisabeths hus!


Detta är då nedervåningen. Här finns en hall med en ful blomma, åt höher finns köket, rakt fram ett skrivbord med dator, en steriao, schack bord+stolar, haha "en matta", trappa och ännu en ful blomma brevis stereon (tror jag..) men som man inte ser. Sen åt vänster är badrummet med bubbel pool, ducsh, toalett (med den toarulle brevid;), en "vattenställ" eller av de nu heter;) och en fin ankmatta när man kommer in fr ena hållet:D


Upp för trappan. . . . . . . . . . . . . . . . . .


  Här är då övervåningen som jag själv slarvade med.. (HEHE;)

Här finns då ett piano, en gitarr,  en fiol och en violin:)  Sedan finns då mitt sovrum, med en säng, nattduksbord+klocka, 2 byråar och en spegel mellan dom, +en balkong med en fotölj! (tycker de e konstigt att de typ inte finns ute sånna här som de hade vid pooler på sims 3, typ en liggfotölj.) inte för att ajg skulle ha en sån hit upp, men till min pool... iaf. Sedan finns ett badrum med en toalett, handfat och en lyxig bubbelpool!;) och brevid sovrummet finns en bänk tillfälligt. (Har några "gap" pågrund av att de förmodligen kommer bli tillökning i familjen ngn gång.. så jag behöver plats till de senare!:)

Juste, i sovrummet finns de även ett stativ!


ja, detta var då huset, kanske skrev det i onödag eftersom att man faktiskt ser vad de e på bilden.. men ändå..


Och här får ni några romantiska bilder på Johan och Elisabeth!!


  Här kysser de varan för första gången!<3 NNAAAWW, fr ett <3

Till...

  Asså denna bilden tkr jag e för gullig på dessa två!:O


Btw så var de på dejt och jag fick typ en "medalj" i guld för att jag hade uppnåt alla mål..;) iaf så hoppas jag verkligen att ni tyckte detta inlägg var bra, och så hoppas jag ju såklart att ni mår toppen

KRAMAR

//Jonna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TheGaming Girls - 7 augusti 2015 10:15

Halooooooj!   Nedanför har ni länkarna till våra youtube-kanaler! Mer info i förra inlägget!     Min kanal (Jonnas)- https://www.youtube.com/channel/UCJF7cM-T-eg5-mkl1X14qlg     Mys kanal (My)- https://www.youtube.com/user/My11467  ...

Av TheGaming Girls - 6 augusti 2015 18:14

Halloooojj!!   Hoppas att ni alla har det bra<3   Som jag typ ALLTID säger i alla dessa inlägg: Ledsen att vi inte har varit så aktiva på sistone... Men det är nåt fel med denna sidan för My, hon kan typ inte skriva eller lägga upp inläg...

Av TheGaming Girls - 27 juni 2015 14:55

Halloj alla underbara människor!:)   Jag hoppas att ni har haft en underbar start på sommarlovet än så länge och att ni alla mår bra.   Vi båda ber om ursäkt att vi inte har varit så aktiva under ett låååångt tag! My har haft problem med sida...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:08

Jag tänkte inte på en sak...   Äm jo, det är ju onsdag så starstable gör ju uppdateringar:( så jag kommer ju inte kunna spela där, åååååååå   Men ni kan mer än gärna lämna en kommentar på ett kul spel du vill se mig spela;) Lämna en kommetar:...

Av TheGaming Girls - 20 maj 2015 15:02

HEJ!     Jag ville bara informara er om vad som kommer komma ut på bloggen idag!<3   -Jag kommer nog för det mesta spela lite star stable och lägga ut lite vad som händer från det. Men jag är inte säker på om jag ska göra en uppdragsvlog...

Presentation


Hejsan och Halloj! Vi är 2 bästa vänner på 13 år vid namn Jonna och My som driver denna blogg! Här kommer vi uppdatera då och då på olika spel vi spelar, redigeringar vi gör, eller bara vad som helst Är det annat ni undrar, vill tipsa om eller förbättra k

Fråga mig

8 besvarade frågor

Translate the blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

:)

<

Skriv vad du tyckte om dagens uppdatering!:D


Ovido - Quiz & Flashcards